روابط‌عمومی‌ها امید را در جامعه گسترش دهند
کد خبر: 3784381
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
اسماعیل‌پور:

روابط‌عمومی‌ها امید را در جامعه گسترش دهند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر با يادآوری نقش روابط‌عمومی‌ها در عرصه‌های مختلف گفت: روابط‌عمومی‌ها باید باعث گسترش امید در جامعه شوند‌.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر امروز، 6 بهمن‌ماه در نشست اندیشه‌ورز روابط عمومی‌های ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های جنوبی کشور كه به میزبانی فارس برگزار شد، با تأكید بر اینكه روابط‌عمومی‌ها باید باعث گسترش امید در جامعه شوند، گفت: روابط‌عمومی نماد هر دستگاهی است و می‌تواند باعث ارتقا آن تشکیلات شود.
وی افزود: موضوع روابط‌عمومی‌ها را باید از منظر تعامل و همکاری مورد توجه قرارداد و فعالیت مثمرثمر آنان می‌تواند و باید، باعث ارتقای امید در جامعه باشد.
اسماعیل‌پور در این نشست که با حضور مدیران روابط‌عمومی‌های استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های روابط‌عمومی‌ها برای توسعه فرهنگ وقف در جامعه گفت: چنین نشست‌هایی یک گام به جلو در راستای بهره بردن از تجارب روابط عمومی‌های دیگر استان‌ها برای پیش برد اهداف مقدس سارمان اوقاف و امور خیریه کشور و توجه دادن خیران نیک‌اندیش به وقف است.
در این نشست یک‌روزه، جواد یزدانی، مدیر روابط‌عمومی اوقاف و امور خیریه فارس به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل پرداخت و گفت: تعامل با رسانه‌ها یکی از اصلی‌ترین ابزارهای توسعه فرهنگ وقف به‌حساب می‌آید.
وی بیان كرد: روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از این پتانسیل به بهترین نحو بهره می‌گیرد و قدردان تلاش‌های اصحاب رسانه هستیم.
انتهای پیام

captcha