رقابت ۱۵۰۰ یزدی در مسابقات قرآن «مدهامتان»
کد خبر: 3784433
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

رقابت ۱۵۰۰ یزدی در مسابقات قرآن «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد از برگزاری مسابقات قرآن «مدهامتان» با رقابت بیش از 1500 نفر از فعالان قرآنی استان خبر داد.

رقابت 1500 یزدی در مسابقات قرآنی «مدهامتان»به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد شب گذشته، 5 بهمن ماه در مراسم اختتامیه مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اظهار کرد: زمانی که دل انسان در راستای کلام خداوند متعال قرار گیرد، روز به روز موفق‌تر و با اطمینان زندگی خود را ادامه می‌دهد و هیچ غصه ای نیز در آن قرار نمی‌گیرد.
وی افزود: باور و اُنس و الفت ما با قران تعادل و توازن رفتاري را به ارمغان مي آورد و آدمي را هم در ساحت فرد و هم در ساحت اجتماعي موفق می‌كند و حمایت و هدایت خداوند را در پي دارد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در استان یزد گفت: یکی از فعالیت‌های قرآنی در استان یزد جشنواره مدهامتان است که ما در استان یزد با حضور بیش از 1500 نفر برگزار کردیم.
حجت‌الاسلام گرجی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده‌های سنی مختلف ادامه داد: 90 درصد شرکت کنندگان ما از 7 تا 17 سال هستند که به رقابت قرآنی پرداختند.
وی بیان کرد: ما در هشت رشته مسابقات قرآنی مدهامتان را در مرجله استانی برگزار کردیم که برگزیدگان به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

captcha