مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تا امروز
کد خبر: 3784530
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان مطرح شد:

مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تا امروز

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: ارتقای جایگاه ایران در جهان، امیدافزایی در جهان اسلام، مبارزه با بدحجابی، رشد اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در سراسر جهان، رشد آزادی و تشویق جوانان به آزاداندیشی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، پنجم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت همگان به تقوای الهی، گفت: در آستانه ایام‌الله دهه فجر هستیم، باید رشادت‌های رزمندگان و ایثار‌گران را به یاد بیاوریم که در پرتو جانفشانی شهیدان همچون رجایی، باهنر و... عزت کسب کردیم؛ یاد کنیم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله حریت و آزادی که در رأس آنها قرار دارد.
وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: با پیروزی انقلاب، استقلال و تمامیت ارضی کشور حفظ شد، در حالی که دشمنان جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی علیه ما به راه انداختند ولی مقاومت جوانان باعث شد از تجزیه کشور جلوگیری شود و یک وجب از خاک کشورمان را دشمن در اختیار نداشته باشد.
امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: ارتقای جایگاه ایران در جهان، امیدافزایی در جهان اسلام، مبارزه با بدحجابی، رشد اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در سراسر جهان، رشد آزادی و تشویق جوانان به آزاداندیشی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
جعفری تأکید کرد: محرومیت‌زادیی و گسترش امکانات، رشد و گسترش معنویت، توسعه عدالت اجتماعی و مبارزه با عوامل فساد، ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری از دیگر دستادورهای انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: رشد علمی و صنعتی از دیگر دستاوردهاست که ما جز رتبه‌های برتر علمی در منطقه هستیم؛ افزایش قدرت و فن‌آوری هسته‌ای، توجه به مردم‌سالاری و رأی مردم، افزایش قدرت نظامی و پیروزی‌های چشمگیر، رشد باسوادی در کشور، رشد خدمات و امکانات پزشکی، دارویی و بیمارستانی، رشد و توسعه در امور وقف و خیریه، افزایش نهضت مدرسه‌سازی و مصلی‌سازی، توفیقات در بخش کشاورزی و... از دیگر دستاوردهای انقلاب هستند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha