رمان «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» نقد می‌شود
کد خبر: 3784708
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

رمان «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» نقد می‌شود

گروه ادب ــ نشست نقد و بررسی رمان «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» نوشته محمد حنیف با حضور نویسنده و قاسم‌علی فراست و مهدی کفاش در مؤسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

چوب نقد شهرستان ادب بر رمان انقلابی محمد حنیفبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه شهرستان ادب؛ نشست نقد و بررسی رمان «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» که از سوی نشر اسم منتشر شده، روز دوشنبه ۸ بهمن‌ماه با حضور نویسنده و منتقدان در مؤسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.
این رویداد ادبی که در قالب سلسله جلساتی با عنوان «عصر اثر» به همت مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب برگزار می‌شود، قرار است با حضور محمد حنیف، نویسنده کتاب، قاسم‌علی فراست و مهدی کفاش از نویسندگان و منتقدان شناخته شده و با اجرای مجید اسطیری نویسنده و پژوهشگر جوان برگزار می‌شود.
فضای روایت این رمان از قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷ شروع می‌شود و تا سه دهه بعد از آن ادامه می‌یابد. این رمان توجه خواننده را به دنیا‌های موازی می‌کشاند، دنیای قدیم و جدید شخصیت‌های داستان و دنیای واقعی و جادویی مردم ایران.
رویداد نقد و بررسی این کتاب، با حضور علاقه‌مندان، روز دوشنبه ۸ بهمن از ساعت ۱۵:۳۰ در موسسه شهرستان ادب به نشانی تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از خیابان آیت‌الله طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha