اجرای طرح مردم‌یاری بیمارستان ارتش کرمان در رودبار جنوب
کد خبر: 3784822
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
یوسف‌زاده اعلام کرد:

اجرای طرح مردم‌یاری بیمارستان ارتش کرمان در رودبار جنوب

گروه اجتماعی - رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان گفت: سیزدهمین دوره طرح مردم‌یاری ارتش از ۹ تا ۱۲ بهمن در شهرستان رودبار جنوب برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان، محسن یوسف‌زاده، رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان دیروز یکشنبه، 7 بهمن گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سال ۹۶ تاکنون ۱۲ مرحله طرح مردم یاری دراستان کرمان برگزار و سیزدهمین دوره ۹ تا ۱۲ بهمن در شهرستان رودبار برگزار می‌شود.
وی افزود: ریگان، کوه‌باداموئیه، شهرک‌های صنعتی، الله‌آباد، کوهپایه (د ومرحله)، کوهبنان و گلباف کرمان از جمله مناطقی است که طرح مردم‌یاری در آنجا اجرا شده است.
رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان به خدمات در این طرح اشاره و بیان کرد: طرح با حضور بالغ بر ۳۰ نفر که حدود ۱۰ نفر از آن پزشکان متخصص هستند و خدماتی شامل ویزیت رایگان از پزشک عمومی، ارتوپدی، متخصصان داخلی، قلب، چشم روانپزشکی، جراحی، اطفال، توزیع دارو، مشاوره روانپزشکی و تزریقات و اتاق عمل سیار انجام می‌شود.
یوسف‌زاده اظهار کرد: از اقدامات مهم این بیمارستان این است که بعد از برگزاری طرح مردم‌یاری در هر منطقه رابطه مردم با بیمارستان قطع نشده و به وسیله نهاد‌های کمیته امداد، بهزیستی و افراد مورد اعتماد آن منطقه، افرادی که از بضاعت مالی خوبی برخوردار نبوده و توان مالی برای درمان بیماری خود ندارد شناسایی و برای ویزیت و خدمات رایگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان تأکید کرد: هدف از برگزاری این طرح پیش قدم شدن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رابطه با ضرورت خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که این ماموریت به لطف الهی و کمک همکاران به بهترین نحو در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha