دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف در شبکه انقلابی است
کد خبر: 3784889
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف در شبکه انقلابی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ضربه زدن به اصول نظام جمهوری اسلامی، سپاه، بسیج و نیروهای خدماتی است، اظهار کرد: ما باید بتوانیم شبکه انقلابی بودن را حفظ کنیم زیرا دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف است و سیاست نظام در این است که در شرایط کنونی دلسوزان نظام باید در یک شبکه قرار بگیرند.

دشمن به دنبال ایجاد شکاف در شبکه انقلابی استبه گزارش ایکنا از همدان، مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان امروز، 7 بهمن‌ماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان، با اشاره به مسائلی که توسط برخی از افراد مغرض درباره عملیات‌های کربلای ۴ و ۵‌، در کشور و فضای مجازی ایجاد شده است، اظهار کرد: استان همدان قریب به هزار شهید را در کربلای ۴ و ۵ تقدیم انقلاب کرد که یکی از خاطرات دفاع مقدس کربلای ۴ و ۵ بوده است.
وی با بیان اینکه این دو عملیات بزرگ جز عملیات‌های بی‌نظیر در دفاع مقدس بود، اظهار کرد: بعضا زمزمه‌هایی می‌شنویم که چرا کربلاهای ۴ و ۵ را ادامه دادید و قضاوت‌های ناجوانمردانه‌ای درباره این دو عملیات می‌شود این سؤال سهم شهدا از عملیات‌ها را زیر سوال می‌برند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) تأکید کرد: تمام کسانی که در کربلای ۴ حضور پیدا کردند یک تکلیف بزرگ را انجام دادند و در این میان نقش لشگر ۳۴ انصارالحسین(ع) بی نظیر بود که در تمامی عملیات‌ها تلاش اصلی را مشخص می‌کردند.
وی افزود: لشگر ۳۲ انصارالحسین(ع) ۳ گردان غواصی را وارد منطقه کرد و باوجود اینکه دشمن کل منطقه را رصد کرده بود ولی با مهارت و توانایی جوانان و نیروهای همدانی توانستیم خط دشمن را بشکنیم.
مجیدی تصریح کرد: پس از گذشت ۱۵ روز از عملیات کربلای ۴ و در ۱۹ دی سال ۶۵ بلافاصله رزمندگان ما عملیات کربلای ۵ را آغاز و ۲۵ گردان در محور شلمچه، کانال ماهی وارد کردیم و پس از تلاشی سخت توانستیم بر یک نقاط حساس در کربلای ۵ وارد شویم.

رزمندگان عملیات کربلا 4 و 5 به آنچه تکلیف بود عمل کردند
وی اظهار کرد: دشمن کانالی با عرض ۱۵ کیلومتر برای جلوگیری از ورود رزمندگان به بصره زده بود که عملیات را غیر ممکن می‌کرد تااینکه دو لشکر سپاه وارد منطقه شدند و نشان دادند که می‌توان اقدامات غیر ممکن را ممکن سازند و مهم این است که رزمندگان ما در عملیات کربلای ۴ و ۵ آنچه اراده و تکلیف بود انجام دادند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) افزود: اهمیت کربلای ۵ به قدری بود که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند، سپاه عاشورا را در شلمچه مشق کرد و جایی که بیشترین شهید داده شد منطقه شلمچه است که دارای حساسیت زیادی بود.
وی با اشاره به جنگ نابرابر ایران و عراق، عنوان کرد: ما معتقدیم در جنگ ۸ ساله برعلیه ایران، تمام استکبار پشت عراق بود به طوری که از ۱۱ کشور عربی علیه ما در جنگ بود که اسرای گرفته شده موید همین مطلب است.
مجیدی با بیان اینکه جفاست که بگویم دو کشور شیعه و همسایه به جان هم بیفتند، تاکید کرد: در زمان دفاع مقدس، حدود معلوم بود اما در جنگ نرم قلمرو خیلی باز است و دشمن در فضای مجازی نزدیک به ماست.
وی تصریح کرد: در دفاع مقدس به فرموده امام راحل به این نکته رسیدیم که روی پای خود بایستیم و از این راه استقلال خود را پیدا کردیم و به آن رسیدیم.

جایی که ارزش‌های دفاع مقدس پیاده شود، نمی‌تواند در آنجا نفوذ کند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) بیان کرد: دشمن فهمید جایی که ارزش‌های دفاع مقدس پیاده شود، نمی‌تواند در آنجا نفوذ کند و این تفکر در پشت خیمه‌های رژیم صهیونیست دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اصول نظام جمهوری اسلامی، سپاه، بسیج و نیروهای خدماتی است، عنوان کرد: ما باید بتوانیم این شبکه انقلابی بودن را حفظ کنیم زیرا دشمن به دنبال ایجاد شکاف است و سیاست نظام در این است که در شرایط کنونی دلسوزان نظام باید در یک شبکه قرار بگیرند.

مجیدی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج مجاهد است ولی بی انضباط نیست و افراطی عمل نمی‌کند، بسیج با بصیرت است ولی از خودراضی نیست، بسیج غیور است و خواستار خطوط و معتقد به اخلاق اسلامی در کار آباد کردن دنیاست ولی خود اهل دنیا نیست.
وی با بیان اینکه اثرات بسیج در همه جهان دارد دیده می شود، افزود: امروز انقلاب متعلق به ایران نیست و در کل جهان در حال رشد است و اگر امروز می‌بینیم بسیجی، پاسدار و روحانی در حال ضربه خوردن هستند زیرا دشمن سیلی خورده از جمهوری اسلامی و در حال تخریب آنها است .
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در پاسخ به این سؤال که در بسیج چکار باید بکنیم؟ گفت: ۴۰ سال از جمهوری اسلامی می‌گذرد و باید یکبار دیگر خود را بازخوانی کنیم و عمده ماموریت‌های ابلاغ شده در سپاه خدمت رسانی به مردم معرفی شده است.
وی افزود: قبلا حلقه‌های صالحین ایراداتی داشت که در اصلاح سند ۹ عرصه برای بسیج تعریف شده که ۳۷ نقش برای ان دیده شده است .
مجیدی در تشریح برنامه های نه‌گانه سند، گفت: تعلیم و تربیت، علمی و پژوهشی، اجتماعی و خدمات رسانی، فرهنگی و هنری، دفاع و امنیت، فضای مجازی و رسانه، فرماندهی و مدیریت، اقتصاد مقاومتی و ورزش در سند ابلاغ شده است .
وی با تقدیر از خدمات پنج ساله فرمانده بسیج ناحیه گفت: سرهنگ برزگر زحمات زیادی درطی خدمت خود کشیده و دو دوره سه ساله و دوساله را زحمت کشیدند و امروز یکی از فرزندان دلسوز انقلاب را به جای ایشان معرفی خواهیم کرد .
این مقام مسئول بیان کرد: در ناحیه همدان ۶۵۰ هزار جمعیت وجود دارد که چارچوب های سازمانی و کمک همه افراد را برای توسعه فعالیت های بسیج می طلبد.
یادآور می‌شود، در این مراسم سرهنگ علی بقایی، به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه همدان منصوب شد و سرهنگ ‌حسن برزگر در قسمت بازرسی سپاه انصارالحسین(ع) ادامه فعالیت خواهند داد.
انتهای پیام

captcha