عزت و سربلندی امروز کشور نشأت گرفته از خودباوری است
کد خبر: 3784937
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

عزت و سربلندی امروز کشور نشأت گرفته از خودباوری است

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عزت و خودباوری امروز ما هدیه امام راحل بود و مقام معظم رهبری با ادامه مسیر راه امام موجب شد که نظام اسلامی در دنیا سربلند باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز 7 بهمن ماه در یازدهمین جشنواره استانی علی‌اکبر(ع) با اشاره به فرموده امام راحل که انقلاب اسلامی کلیدها و سنگرهای جهان را فتح خواهد کرد، گفت: امروز می‌بینیم با همه توطئه‎‌های دشمنان انقلاب اسلامی کشور ما روز‌به‌روز به جلو درحال پیشرفت است.
وی با اشاره به جایگاه فرهنگی و اخلاقی کشور پیش از انقلاب افزود: باید مقایسه کنیم که پیش از انقلاب چه جایگاهی داشته‌ایم و پس از انقلاب در چه جایگاهی قرار داریم و حاصل 40 سال ایستادگی و مقاومت سربلندی برای کشور در دنیا است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: عزت و خودباوری امروز ما هدیه امام بود و مقام معظم رهبری با ادامه مسیر راه امام موجب سربلندی نظام اسلامی در دنیا است.
سردار ریحانی به پیشرفت‌های نظام در طول 40 سال در عرصه‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف به ویژه در خط تولید خودرو به دست آمده ما پیش از انقلاب تمامی قطعات را از خارج وارد می‌کردیم ولی امروز با تولید داخلی پیشرفت‌های فراوانی داشته‌ایم.
وی به پیشرفت‌های صنایع نظامی نیز اشاره کرد و افزود: موشک‌های ما با طی هزاران کیلومتر از خاک دشمن لرزه به جان دشمنان انداخته است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: با مرور تاریخ 40 ساله انقلاب در تمامی صحنه‌ها جایگاه خوبی داریم و امروز شاهدیم جزء کشورهای پیشرفته در علم هستیم.
انتهای پیام

captcha