برخورداری ۹۴ درصد جمعیت لرستان از نعمت گاز
کد خبر: 3785098
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

برخورداری ۹۴ درصد جمعیت لرستان از نعمت گاز

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت گاز لرستان گازرسانی به ۲۴ شهر لرستان را دستاورد شرکت گاز بعد از انقلاب دانست و گفت: ۹۴/۶ درصد جمعیت این استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

برخورداری 94 درصد جمعیت لرستان از نعمت گازبه گزارش ایکنا از لرستان، غلامرضا لطفعلیان، مدیرعامل شرکت گاز لرستان امروز، هشتم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد به برخورداری ۹۹/۸ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز اشاره و اظهارکرد: در مجموع ۹۴/۶ درصد جمعیت لرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی با ذکر این مطلب که هدف شرکت گاز این است که آن‌چه به‌عنوان زیرساخت شرکت گاز است را به‌نحو احسن به انجام برساند به آغاز به کار شرکت گاز در سال ۷۳ اشاره و گفت: و با توجه به نزدیکی شهرستان‌های بروجرد و الیگودرز به خطوط لوله گاز، این دو شهرستان گازرسانی شدند.
لطفعلیان ضریب نفوذ گازرسانی در جامعه شهری لرستان را ۹۵ و روستایی را ۸۰ درصد اعلام کرد و افزود: در هفته دولت ۲۰۴ روستا گازدار و عملیات گازرسانی درب گنبد به پایان رسید.

گازرسانی ۲۴ شهر لرستان؛ دستاورد شرکت گاز بعد از انقلاب
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گازرسانی به ۲۴ شهرستان استان را از دستاوردهای شرکت گاز لرستان دانست و با ذکر این مطلب که تابستان امسال مجوز گازرسانی شول‌آباد گرفته شد، ادامه داد: هزینه هر انشعاب عادی گاز شش میلیون است این در حالی‌است که در شول‌آباد این رقم بیش‌از ۱۶ میلیون تومان است کمااینکه هزینه گازرسانی شول‌آباد ۳۲ میلیارد است.
وی با ذکر این مطلب که در سال‌جاری گازرسانی ۴۵۰ روستا هدف‌گذاری شد، ادامه داد: ۲۰۴ روستا در شش ماهه اول گازرسانی شد در دهه فجر ۲۰۰ روستا به بهره‌برداری می‌رسد.
لطفعلیان به کلنگ‌زنی گازرسانی به ۸۳ روستا در دهه فجر امسال اشاره کرد و با بیان این‌که در سال آینده ۳۳۰ روستای باقیمانده از استان گازرسانی می‌شود، یادآور شد: هدف ما معرفی استان به عنوان استان سبز است.

فرهنگ‌سازی پرداخت مطالبات شرکت گاز توسط رسانه
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بر ضرورت فرهنگ سازی پرداخت مطالبات شرکت گاز توسط رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رقم مطالبات شرکت گاز لرستان ۱۳۵ میلیارد تومان است.
وی با اشاره به این‌که در بحث وصول مطالبات استان ۲۶ کشور هستیم، افزود: بیشترین مطالبات شرکت گاز از کارخانه سیمان درود و نساجی بروجرد است.

انتهای پیام

captcha