بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از غرفه ایکنا
کد خبر: 3785103
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از غرفه ایکنا

گروه فرهنگی ـ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه‌ در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از غرفه ایکنا در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.

بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر کهگیلوویه و بویراحمد از غرفه ایکنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ حجت‌الاسلام سیدجواد غفاریان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درهلال احمر کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ هشتم بهمن‌ماه در بازید از غرفه ایکنا در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها،‌ اظهار کرد: دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر از سال 86 در این استان راه‌اندازی شده و وظیفه آن فعالیت‌های فرهنگی و نظارتی است.
وی تفسیر قرآن صبح دوشنبه‌ها از سال گذشته تاکنون ویژه کارکنان‌، برگزاری مناسبت‌های مذهبی به‌صورت ویژه، استقبال از میهمانان نوروزی و برپایی خیمه فرهنگی و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی از سوی روحانیان را از برنامه‌های اجرایی این حوزه اعلام کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درهلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مسابقات قرآنی در سطح استان، برنامه‌های دیجیتالی در ماه محرم و صفر، پیوست فرهنگی برنامه‌های جمعیت هلال احمر، اعزام پزشکان به روستاهای محروم و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها عنوان کرد.
حجت‌الاسلام غفاریان اخلاق امدادگری، دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان، تجهیز نمازهانه‌های پایگاه‌ها به کتابخانه و آیات قرآنی، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت و توزیع بسته‌های فرهنگی بین پایگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه برشمرد.
انتهای پیام

captcha