«محمدمهدی کهکشان»؛ منتخب قراء اصفهان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3785145
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

«محمدمهدی کهکشان»؛ منتخب قراء اصفهان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی

گروه مسابقات ــ طی برپایی مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان‌ها، شب‌ گذشته، هفتم بهمن‌ماه، «محمدمهدی کهکشان» به عنوان نماینده قراء اصفهان برای اعزام به این جشنواره مردمی انتخاب شد.

به گزارش ایکنا؛ جلسه قرآن غلامرضا شاهمیوه، پیشکسوت قرآنی کشور، شب گذشته، هفتم بهمن‌ماه، میزبان مرحله مقدماتی سیزدهمین فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی و سومین جشنواره فجر تلاوت بود.
این جلسه که هر هفته در محل مؤسسه قرآنی بینه اصفهان و در روزهای یکشنبه برگزار می‌شود، محل حضور بسیاری از قراء و حفاظ قرآن استان اصفهان است.
شب گذشته، تعدادی از علاقه‌مندان با حضور در جشنواره تلاوت‌های مجلسی، تلاوت‌ خود را ارائه دادند که در پایان جلسه و با جمع‌بندی آرای اتخاذشده از حضار و مدرس جلسه، محمدمهدی کهکشان بیشترین آراء را به خود اختصاص داد و توانست راهی مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شود.
یادآوری می‌شود با برگزاری این مرحله تا به این لحظه نفرات راه‌یافته به جشنواره سیزدهم عبارت‌‌اند از: حمیدرضا مقدسی از قم، هادی اسفیدانی از خراسان، مجید جیریایی از استان مرکزی، علی غلامی از قزوین، امین عبدی از کرمانشاه، خلیل مشعل‌پور از خوزستان، ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان و محمدمهدی کهکشان از اصفهان.

انتهای پیام

captcha