اعلام برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» در بوشهر
کد خبر: 3785207
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

اعلام برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: «کاروان قرآنی انقلاب» 9 و 10 بهمن‌ماه با حضور در شهرهای مختلف استان بوشهر به همراه دو قاری بین‌المللی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.‌

اعلام برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» در بوشهرعبدالحسین ناصری، مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم، 9 بهمن‌ماه با حضور کاروان قرآنی انقلاب و پخش زنده از شبکه رادیو قرآن، ساعت 7:30 تا 8:30 در دارالقرآن نیروی دریایی بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر کاروان قرآنی انقلاب در استان بوشهر گفت: نخستین برنامه این کاروان در استان بوشهر از ساعت 9 تا 9:30، حضور در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) منطقه 1 این شهر و تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است و در ادامه ساعت ۹:۳۰ تا 11:30 به‌منظور گلباران و ادای احترام به شهدای نبرد دریایی با آمریکا به روی عرشه کشتی نیروی دریایی ارتش می‌روند و سپس تلاوت اذان‌گاهی ظهر و عصر پخش و در محفل قرآنی نیروی دریایی سپاه پاسداران از ساعت 12 تا 13:15 حضور می‌یابند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» همزمان در سه نوبت صبح، ظهر و شب از رادیو قرآن در قالب گفت‌وگو با چهره‌ها و شخصیت‌های پیشکسوت و رویش‌های موفق قرآنی، پژوهشگران، هنرمندان و رسانه‌های قرآنی و خانواده‌های قرآنی پخش زنده می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی

ناصری اضافه کرد: این کاروان با همراهی قاریان بین‌المللی آقایان سیدجواد حسینی و قاسم مقدمی، مجیدی‌مهر، مجری سیمای قرآن، احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه ملی رادیو قرآن و مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن کشور به مدت دو روز در شهرها و روستاهای استان بوشهر به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: «کاروان قرآنی انقلاب» عصر 9 بهمن‌ماه، ساعت 16:45 مورد استقبال مردم دهکده قرآنی ایران در شهرستان دشتی قرار می‌گیرند.

پخش تلاوت اذان‌گاهی در منزل سردار شهید نادر مهدوی

وی اظهار کرد: تلاوت اذان‌گاهی مغرب و عشا، ساعت 17:30 از منزل سردار شهید نادر مهدوی در شهر خورموج پخش می‌شود و در ادامه ساعت 18 تا 18:30 با خانواده شهید مهدوی دیدار می‌کنند و سپس ساعت 19 تا 20:30 در جمع قرآنیان روستای چارک و سادات این روستا حضور پیدا می‌کنند.

بازدید از دستاورد علمی و اقتصادی نظام در عسلویه

ناصری بیان کرد: بازدید از دستاورد علمی و اقتصادی نظام در روز 10 بهمن‌ماه، ساعت 7 به‌عنوان نخستین برنامه «کاروان قرآنی انقلاب» در عسلویه است که در ادامه تلاوت اذان‌گاهی ظهر و عصر ساعت 11:30 تا 13 از محل پالایشگاه اول پارس جنوبی در این شهرستان پخش خواهد شد و سپس کاروان قرآنی انقلاب، ساعت 15 به سمت استان هرمزگان حرکت می‌کند.

حامد فکوری
انتهای پیام

captcha