تحرکات سیاسی ملت ایران، نشئت گرفته از نهضت عاشوراست
کد خبر: 3785215
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

تحرکات سیاسی ملت ایران، نشئت گرفته از نهضت عاشوراست

گروه سیاست و اقتصاد ــ یک کارشناس ارشد تعلیم و تربیت با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به برکت اهل بیت(ع) بود، گفت: تحرکات سیاسی و فرهنگی ملت ایران از نهضت عاشورا و سیره اهل بیت(ع) نشئت گرفته است.

تحرکات سیاسی ملت ایران، نشات گرفته از نهضت عاشوراست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله خراسانی‌کیا، کارشناس ارشد تعلیم و تربیت‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین و شکوهمندترین انقلاب‌های جهان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، پدیده‌ای بی‌نظیر میان انقلاب‌های بزرگ دنیا به‌شمار می‌آید و نهضتی بزرگ، شکوهمند و تأثیرگذار بود که بسیاری از کشورهایی که تحت سلطه ظلم بودند، با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران در راه نجات خود از چنگ ظالمان کوشیدند‌.
وی با بیان اینکه کلید انقلاب اسلامی از دهه 1340 و به‌ویژه محرم 1342 در ایران زده شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی، به برکت اهل بیت(ع) به پیروزی رسیده و تمام تحرکات سیاسی و فرهنگی ملت ایران از نهضت عاشورا و سیره اهل بیت(ع) نشئت گرفته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خراسانی‌کیا با اشاره به تقارن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه(ع) افزود: تقارن پیروزی انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه(ع)، یادآور دفاع ایشان از حریم ولایت بود و ایشان شهیده راه ولایت هستند، همانگونه که امام خمینی(ره) فرموده‌اند، پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا آسیبی به مملکت شما نرسد.
این کارشناس ارشد تعلیم و تربیت با اشاره به سیره حضرت فاطمه(س) و اینکه ایشان بهترین الگو برای ما هستند، تصریح کرد: ما باید با الگوگیری از ایشان همواره همراه و همگام در راه ولایت باشیم و به کوری چشم دشمنان با رهبری رهبر فرزانه چهلمین جشن انقلاب را جشن بگیریم و به امید خداوند متعال این انقلاب به ظهور مهدی فاطمه(عج) خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha