زنگ انقلاب در مدارس البرز نواخته می‌شود
کد خبر: 3785475
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

زنگ انقلاب در مدارس البرز نواخته می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس این استان نواخته می‌شود.

زنگ انقلاب در مدارس البرز نواخته می‌شود

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، درخصوص ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران که از سوی آموزش‌وپرورش البرز پایه‌ریزی شده است، اظهار کرد: امسال این برنامه‌ها با شعار پایبندی به اصول و آرمان‌ها، افتخار به گذشته و امید به آینده هدف‌گذاری شده است.
وی با تأکید بر اینکه اهمیت مخاطب شناسی، استدلالی بودن برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت هنر و نمایش در انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برنامه‌های ویژه گرامیداشت دهه فجر امسال بوده است، گفت: این ویژه‌برنامه‌ها بر مبنای مدرسه محوری و با محوریت دانش‌آموزان و نقش‌آفرینی آن‌ها دنبال شده است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز اظهار کرد: در کنار آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش‌وپرورش در بخش‌های مختلفی ازجمله توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی، ورزشی و توسعه دیگر زیرساخت‌ها در مدارس استان برنامه‌ریزی‌شده است.
قاسمی ادامه داد: افتخارآفرینی دانش‌آموزان البرزی در حوزه‌های علمی و آموزشی از جمله کنکورها، المپیادها، اختراعات، اکتشافات و کسب افتخاراتی که فرهنگیان استان داشته‌اند در کنار نمایش موفقیت‌هایی که در زمینهٔ‌های فرهنگی، هنری و ورزشی توسط آن‌ها حاصل‌ شده است، به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی با توضیح اینکه ایجاد روحیه نشاط و امید میان جوانان و نسل چهارم انقلاب از دیگر برنامه‌های این نهاد آموزش‌وپرورش البرز در دهه فجر امسال است، گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش‌وپرورش یکی از برنامه‌های مهمی است که مدنظر قرار داده‌ایم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: برگزاری نمایشگاه و مشارکت در نمایشگاه درون‌مدرسه‌ای، درون‌سازمانی و برون‌سازمانی از دیگر برنامه اجرایی آموزش‌وپرورش البرز در ایام‌الله فجر امسال است.
انتهای پیام

captcha