مدیران حضور پررنگی میان مردم داشته باشند
کد خبر: 3785527
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

مدیران حضور پررنگی میان مردم داشته باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از مدیران دستگاه‌هایی اجرایی خواست تا حضور پررنگی میان مردم داشته و به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند.

به گزارش ایكنا از فارس، یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس امروز، 9 بهمن‌ماه در نشست شورای اداری این استان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از این جهت حائز اهمیت است كه دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش می‌كنند تا در كار نظام خلل وارد كنند و نگذارند جشن‌های چهل سالگی انقلاب با شور گسترده مردم برگزار شود.
وی افزود: متقابلاً وظیفه ما هم در برابر این هجمه‌ها سنگین است و باید تمام همت خود را به این معطوف داریم كه هم دسیسه‌های دشمن را خنثی كنیم و هم مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را هرچه باشكوه‌تر برگزار كنیم.
رحمانی از مدیران دستگاه‌هایی اجرایی خواست تا حضور پررنگی میان مردم داشته و به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند و فضای امیدواری را در جامعه ایجاد كنند.
معاون استانداری فارس با بیان اینكه در این راستا دو اقدام را در دستور كار خود قرار داده‌ایم، گفت: یكی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب است و دیگری هر دستگاهی باید دستاوردهای انقلاب را در حوزه كاریش از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برساند.
وی با تأكید بر اینكه مدیران باید نسبت به این قضیه اهتمام ویژه داشته و از این فضا حداكثر استفاده را ببرند، گفت:‌ همچنین مدیران باید در افتتاح پروژه‌های ایام دهه فجر حضور بسیار پررنگی داشته باشند.
رحمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به اجلاس سراسری نماز در سال جاری گفت: همه مدیران باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های خود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص استفاده كرده و نسبت به نماز اهتمام ویژه داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: در این خصوص نیز بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد كه در آن دستورالعمل 12 ماده‌ای جایگزین دستورالعمل 17 ماده‌ای شد.
وی همچنین اهمیت حمایت و جذب سرمایه‌گذار در استان را یادآور شد و گفت: در شرایط كنونی باید همه تلاش‌ها به این سمت معطوف شود و باید از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری استفاده كنیم.
رحمانی بیان كرد:‌ در این راستا یكی از اقداماتی كه در دستور كار قرار دادیم صدور مجوزهای بی‌نام است كه در آن همه شرایط آماده می‌شود تا سرمایه‌گذار بیاید و كار خود را انجام دهد.
وی با بیان اینكه تاكنون 344 فرصت و زمینه سرمایه‌گذاری با اعتبار 76 هزار میلیارد تومان آماده كرده‌ایم، گفت: حمایت از تولیدات شركت‌های دانش‌بنیان یكی از مواردی است كه در دستور كار قرار داده‌ایم؛ چرا كه یكی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، توجه به شركت‌های دانش‌بنیان است و یكی از عناصر آن هم استارت آپ‌ها هستند.
معاون استانداری فارس بیان كرد: بحمد الهی توانسته‌ایم تعداد مراكز رشد را در استان از 7 مركز به 30 مركز و تعداد شركت‌های دانش‌بنیان را از یك شركت به 160 شركت ارتقا دهیم.
انتهای پیام

captcha