برگزاری جشنواره «مدرسه انقلاب» همزمان با دهه چهارم فجر در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3785658
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

برگزاری جشنواره «مدرسه انقلاب» همزمان با دهه چهارم فجر در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری گفت: هفتمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب هم‌زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

حسن صمدزاده، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این دوره از نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در دو بخش پسران و دختران و با شعار «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» برپا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های مادی و معنوی انقلاب اسلامی، محور این دوره از جشنواره است، افزود: این نمایشگاه‌ها هم‌زمان با دهه مبارک فجر، در حدود ۱۰۰ مدرسه متوسطه دوره دوم پسرانه و دخترانه استان برپا می‌شود.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ادامه داد: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب با تشکیل ۳ تا ۱۰ گروه برگزار می‌شود که هر کدام از این گروه‌ها با انتخاب یکی از محور‌های موضوعی مشخص شده، به مطالعه و تحقیق و تولید محصول بر پایه ابتکارات دانش‌آموزی می‌پردازند و در نهایت به روایتگری پیرامون موضوع خواهند پرداخت.
صمدزاده گفت: هویت بخشی به دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی، تجربه شیرین فعالیت تشکیلاتی و جمعی، شناخت بیشتر از انقلاب اسلامی و ایجاد نگاهی امیدوارانه و روشن نسبت به آینده، از ثمرات تربیتی این نمایشگاه‌هاست.
وی افزود: میز پاسخگویی به شبهات، مسابقه نشریات رسانش، ابتکارات دانش‌آموزی در جشن‌های انقلاب، سرود و اجرای نمایش از بخش‌های ویژه این نمایشگاه‌ها می‌باشد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان غرفه کتاب «سرباز کوچک امام (ره)»، تشکیل گروه‌های روزنامه دیواری، نشریه، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافیک و نماهنگ را از برنامه‌های جنبی این طرح بیان کرد.
وی خاطرنشان کرد: اردوی مدرسه انقلاب هم برای نخستین بار و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با گفتمان و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، در قالب بازدید از اماکن تاریخی و معنوی اثرگذار در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در استان و شهر تهران اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha