عمل به محتوای اسلامی بودن نظام مهم است
کد خبر: 3785669
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

عمل به محتوای اسلامی بودن نظام مهم است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی از متن اسلام است گفت: عمل به محتوای اسلامی بودن نظام بسیار مهم است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 9 بهمن در همایش پرچمداران بصیرت در مجتمع بعثت کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام است، اظهار کرد: قرآن رسول خدا(ص) را به عنوان اسوه معرفی کرده و این به معنای جامعیت است و باید بتوانیم این اسوه را در اجتماع و خود پیاده کنیم.
وی با بیان اینکه امروز محتوای اسلامی بودن لازم است، افزود: اگر آن محتوای اسلامی بودن انقلاب انجام شود مشکلات جامعه حل خواهد شد.
آیت‌الله علما تصریح کرد: امروز و بعدها آنچه که ما را نگاه می‌دارد محتوای اسلام است و امام خمینی(ره) زمانی که انقلاب را آغاز کرد با ایمان و توکل به خدا و بصیرت توانست انقلاب را به پیروزی برساند و دنیا را با محتوای اسلام تسخیر کند.
امام جمعه کرمانشاه به تحریم‌های اعمالی از سوی دشمن اشاره و اظهار کرد: مشکلاتی که دشمن برای انقلاب اسلامی به وجود می‌آورد همه نشان از پویایی انقلاب است و انقلاب ایستاده و چهل سال است که آمریکا را دور نگاه داشته است.
وی گفت: انقلاب توانمند و بالنده از متن اسلام است و اسوه آن رسول خدا(ص) است که توانسته شرق و غرب را متحیر کند.
آیت‌الله علما افزود: اجرای درست محتوای اسلام دشمنان را خوار و ذلیل می‌کند و عمل به محتوای اسلامی بودن نظام بسیار مهم است.
امام جمعه کرمانشاه تآکید کرد: امروز ما مسئول جوانان هستیم و باید جوانان پای کار را برای انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
انتهای پیام

captcha