نگاه بسیج باید حل مشکلات جامعه باشد
کد خبر: 3785688
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
شریعتمداری:

نگاه بسیج باید حل مشکلات جامعه باشد

گروه جامعه ــ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که ایثار و از خودگذشتگی با نام بسیج گره خورده و هم‌اکنون بسیج اکسیر کشور است، گفت: نگاه بسیج باید به سوی حل مشکلات جامعه باشد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، امروز 9 بهمن‌ماه، در آئین تکریم و معارفه فرمانده بسیج این وزارتخانه که با حضور سردار سپهر، رئیس سازمان بسیج کارگری، عزیزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، رضایی، نماینده مجلس، محمد میرابی، فرمانده پیشین مرکز مقاومت بسیج، احمد غریوی، فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بهانه‌ای برای ذکر یاد و خاطره همه آنهایی است که طی صد سال مبارزات برای رسیدن به شجره طیبه مهمی به نام انقلاب اسلامی تلاش کردند و خون دادند؛ انقلابی که با سه اصل محکم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و امیدوارم که سکانداری آن به دست صاحب بر حق آن حضرت ولیعصر(عج ) برسد و این بزرگترین افتخار ماست که بتوانیم نام جمهوری اسلامی ایران را در جهان زنده نگه داریم.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تأکید بر اینکه بسیج فرهنگ ارزشمندی است که می‌تواند در همه شرایط به کشور کمک کند، بیان کرد: بسیج آمادگی حضور در هر نقطه‌ای و در هر زمان همچون  زلزله، سیل و ... را دارد.
 
شریعتمداری تأکید کرد: ملتی که در خط اسلام ناب محمدی است باید همه افرادش بسیجی باشند چرا که ایثار و از خودگذشتگی با نام بسیج گره خورده است و مدیر جهادی کسی است که با فکر و اندیشه بسیجی کار کند و بسیجی کسی است که شور و شعور را با هم درهم آمیخته دارد؛ هیچ عنصر مادی نمی‌تواند جایگزین این فکر و اندیشه شود.
 
وی تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و می‌تواند بوی معطر و ارزشمندی را در جامعه پراکنده کند و یکی از وظایف پرافتخار من این است که در این جلسه حضور پیدا کنم. اداره کشور بدون مردم مقدور نیست و این کشور باید با شانه ملت پرواز کند و قطعا توسعه و آبادانی کشور در گروی خدمت به مردم است.  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از همه در خط مقدم مبارزه با تحریم قرار دارد و باید در بخش‌های تولیدی با قدرت کار کند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز، جامعه کارگری با مشکلاتی مواجه است و اگر نتوانیم برای آن راه حل مناسبی پیدا کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.
 
شریعتمداری با تأکید بر رفع گرفتاری‌های کارگران از جمله دستمزد و همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: نگاه بسیج به خصوص در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نگاه به حل مشکلات جامعه باشد.
 
وی در ادامه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: باید با استحکام از خدمات انقلاب دفاع کنیم چرا که در 40 سال گذشته خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف زیربنایی، بهداشت، اقتصاد و .... داشته‌ایم؛ بنابراین باید بدون لکنت از خدمات انقلاب دفاع کنیم. هم‌اکنون در شرایطی قرار داریم که اخبار مثبت و خدماتی که انقلاب اسلامی انجام داده است، بازتاب خوبی داده نمی‌شود این درحالی‌است که اخبار منفی به سرعت و با حجم وسیعی در فضای جامعه منتشر می‌شود لذا باید بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به خوبی به گوش همگان برسانیم. 
 
یادآوری می‌شود، در این نشست، از خدمات ارزشمند محمد میرابی، فرمانده پیشین مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر به عمل آمد و احمد غریوی به عنوان فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.
 
انتهای پیام
captcha