ایام‌الله دهه فجر‌؛ تجلی‌گاه اراده، اتحاد و استکبارستیزی ملت ایران
کد خبر: 3785781
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

ایام‌الله دهه فجر‌؛ تجلی‌گاه اراده، اتحاد و استکبارستیزی ملت ایران

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر که تجلی‌گاه اراده، اتحاد و استکبارستیزی ملت ایران است که باید با اجرای برنامه‌های باشکوه گرامی داشته شود.

«ایام الله دهه فجر»، تجلی گاه اراده، اتحاد و استکبارستیزی ملت/ برگزاری ۲۶ ویژه برنامه در جهاددانشگاهی اردبیلمهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: این ایام به‌عنوان دهه پاسداشت و یادبود خاطرات انقلاب اسلامی و حیات ملت ایران، یکی از حساس‌ترین مقاطع نظام و انقلاب است.
وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه دستاورد‌های چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی برای نسل حاضر عنوان و اظهار کرد: ارائه خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، شور، نشاط، اعتماد و امید را در جامعه افزایش خواهد داد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه کشور ایران با ماهیت دینی، استکبارستیزی و مردمی بودن، ‌مقابل انواع توطئه‌های فرهنگی، نظامی و سیاسی استوار است، ادامه داد: در دهه مبارک فجر باید اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذاریم چرا‌که دشمنان برای از بین بردن وحدت ملت تلاش می‌کنند.
اوچی‌اردبیلی از برگزاری ۲۶ ویژه‌برنامه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهاددانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: جهاددانشگاهی به‌عنوان مولود انقلاب، در ایام‌الله دهه فجر، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی خود را با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد کرد و در اجرای برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت از تمام ظرفیت‌های خود و دانشجویان استفاده خواهد کرد.
وی عطرافشانی و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، مسابقات کتابخوانی و دلنوشته با موضوع انقلاب اسلامی، رونمایی از دو عنوان کتاب، کارگاه‌های آموزشی «انقلاب، دفاع مقدس و جوانان» و دوره «بنیان‌های حکومت اسلامی و ولایت فقیه»، برگزاری مسابقات ورزشی، جشن انقلاب، مراسم معنوی زیارت عاشورا، میزگرد‌های تخصصی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی، نشست خاطره‌گویی از دوران مبارزات انقلابی و برگزاری نشست دانشجویی «انقلاب، دفاع مقدس و جوانان» را از مهم‌ترین برنامه‌های جهاددانشگاهی استان برای گرامیداشت این ایام عنوان کرد.
اوچی‌اردبیلی ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف و درمان ناباروری را از دستاورد‌های علمی مهم و با شهرت جهانی جهاددانشگاهی اعلام و بیان کرد: دفتر بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان استان اردبیل در طول ایام الله دهه فجر به قرارداد‌های منعقده خود، هزینه شارژ دو سال را تخفیف خواهد داد.
وی با بیان اینکه پذیرش در دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در ایام الله دهه فجر با ۱۰ درصد تخفیف انجام می‌گیرد، افزود: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه خدمات مشاوره‌ای مرکز درمان ناباروری این واحد به صورت رایگان و ویزیت این مرکز با تخفیف ویژه ۱۰ درصد انجام خواهد گرفت.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی و چاپ و نشر کتاب با تخفیف ۲۰ درصد در مرکز انتشارات این واحد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
انتهای پیام

captcha