خبرنگاران واقع‌بینانه و هنرمندانه مطالبه‌گری کنند
کد خبر: 3785816
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

خبرنگاران واقع‌بینانه و هنرمندانه مطالبه‌گری کنند

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به خبرنگاران استان توصیه کرد که واقع‌بینانه به مسائل پرداختە و با انتقاد به موقع و هنرمندانە مطالبه‌گری کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به خبرنگاران استان توصیه کرد که واقع‌بینانه به مسائل پرداختە و با انتقاد به موقع و هنرمندانە مطالبه گری کنند.
وی با اشاره به اینکه موضوعات زیادی در کردستان هست که باید به آنها پرداخته شود، افزود: گرچه برخی حقایق تلخ است اما بیان صادقانه حقایق از وظایف اصلی خبرنگاران است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، با تأکید بر اینکه خبرنگاران نباید هیچ محدودیتی در بیان حقایق برای خود قائل باشند، عنوان کرد: برای توسعه فکری و در مجموع توسعه متوازن و همه جانبه استان تلاش کنید.
وی با اشاره به اینکه اثربخشی اقدامات در همه شرایط یکسان نیست، بیان کرد: خبرنگاران باید از حقایق آگاه بوده و آنها را منتقل کنند و این را هم مدنظر داشته باشند که بیان نادرست مطالب، موجب می‌شود مطلب اثرگذاری خود را از دست دهد.
سردار رجبی ادامه داد: روز گذشته جلسه‌ای با استاندار کردستان برگزار و طی این جلسه بر انجام پروژه‌ها و اقدامات خرد، عام‌المنفعه و کم هزینه تأکید و به استاندار کردستان پیشنهاد 1500 پروژه داده شد که باید با مشارکت دولت، سپاه، مردم و خیرین انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد از این طریق بتوان اقدامات مفید و موثری انجام داد و خبیان کرد: در دو سال گذشته بیش ازـ6 هزار پروژه سازندگی و محرومیت‌زدایی انجام شد که این نشان دهنده توانایی ما برای ادامه این راه است.

captcha