نصب ۵ هزار پرچم فاطمیه در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3785842
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

نصب ۵ هزار پرچم فاطمیه در خراسان‌جنوبی

گروه معارف ــ رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به پیش‌رو بودن ایام دهه دوم فاطمیه، پنج هزار پرچم فاطمیه در معابر عمومی استان نصب خواهد شد.

نصب 5 هزار پرچم فاطمیه در خراسان‌جنوبیغلامرضا عباسی‌مقدم، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با اشاره به‌ دهه دوم فاطمیه، اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه، کارگاه آموزشی در سازمان تبلیغات با حضور اساتیدی از شهر مقدس قم در حال برگزاری است.
وی افزود: همچنین به مناسبت این ایام همایش بزرگ «طلایه داران فاطمی» با حضور هزار نفر از مسئولان هیأت‌ها، مداحان و روحانیان روز پنج‌شنبه، ۱۱ بهمن‌ماه جاری در محل مصلی(هیئت ابوالفضلی) بیرجند برگزار می‌شود.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی ادامه داد: این همایش با سخنرانی رئیس سابق اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام میرمحمدیان، معاون فرهنگی ـ تبلیغی سازمان تبلیغات کشور و مداحی مرتضی طاهری برگزار می‌شود.
عباسی‌مقدم بیان کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز هیئت‌های مذهبی بیرجند در امامزادگان باقریه(ع)، هیئت حسینی و هیئت فاطمیه تجمع و به عزاداری خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه قرار است پنج هزار پرچم فاطمیه در معابر عمومی استان نصب شود، افزود: این پرچم‌ها وقفی است که امیدواریم شهروندان در نگهداری آن توجه بسیاری را مبذول دارند.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ فاطمی(س) در جامعه در جریان دشمن‌شناسی و تبیین جایگاه امامت و ولایت ضروری است.
عباسی مقدم یادآور شد: اگر فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود، جلوی بسیاری از گناهان و آسیب‌های اجتماعی گرفته خواهد شد.
انتهای پیام

captcha