اقتدار ایران؛ از برکات انقلاب اسلامی
کد خبر: 3785975
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

اقتدار ایران؛ از برکات انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به سالگرد چهل‌سالگی انقلاب، اظهار کرد: ما هیچ زمانی مثل امروز قوی، قدرتمند، دارای نفوذ و قدرت الهام بخشی نبودیم که امروز هستیم و این هم یکی از دستاورد‌های انقلاب است.

مکتب تشیع به برکت انقلاب اسلامی در شرایط بی‌نظیری قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز، 10 بهمن‌ماه در آیین افتتاحیه کنگره ملی فرهنگ و هنر سپاه در تبریز، گفت: ما امروز در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، از جهات مختلف در یک شرایط بی‌نظیری قرار گرفته‌ایم. وقتی ۱۴ قرن گذشته را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که مکتب تشیع به برکت انقلاب اسلامی در شرایط بی‌نظیری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ‌وقت این چنین ذخایر ارشمند مکتب تشیع مثل امروز شکوفا نشده بود، افزود: مکتب تشیع قرن‌ها در انزوا و ناکامی بوده، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این ذخایر و ظرفیت‌ها شکوفا شده است.

کاملی‌فر با اشاره به ایستادگی ایران در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: حداقل در ۲۰۰ سال گذشته یک جنگ تمام‌عیار جهانی بر ما تحمیل شد، اما هویت سرزمینی ما مخدوش نشد. ما الان هم در خارج از مرزها با دشمنان مقابله می‌کنیم، اما شما اتفاقات جنگ جهانی دوم را به خاطر بیاورید که ما چگونه نتوانستیم بیشتر از سه روز مقابل دشمن مقاومت کنیم. این موقعیت، نفوذ و قدرت دفاعی که نظام مقدس ما امروز از آن برخوردار است، در ۲۰۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است.

وی به تشریح نقش ولایت فقیه در اقتدار ایران در منطقه پرداخت و عنوان کرد: این ظرفیت‌ها و امکان تبلیغی هم که در اختیار ماست، بی‌نظیر است. ما هیچ وقت چنین قدرتی برای تبلیغ دین خدا نداشتیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: امروز در ۴۰ سالگی انقلاب در هر عرصه و زمینه‌ای، دست‌مان پر است. این دستاوردها و ظرفیت‌ها در حالی به وجود آمده که ما این همه مشکل داشتیم و با امکانات محدود به اینجا رسیدیم. امروز ما ۸۰ میلیون جمعیت داریم و صادرات نفت‌مان 2.5 میلیون بشکه است، در حالی که در گذشته این عدد بسیار کمتر بوده است.

کاملی‌فر با بیان اینکه «باید به صحبت‌های امام خمینی(ره) در زمینه‌های مختلف را از یاد نبریم» اظهار کرد: اسلام و امام عزیز ما فرمول‌های مطمئن و خطاناپذیری را به ما یاد دادند که یکی از آنها ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است. ما چهل سال است که این فرمول را تجربه کردیم و دیدیم که پشتیبانی از ولایت ولی فقیه چه ثمراتی برای‌مان داشته و حالا هم تأثیر آن را در جهان و منطقه می‌بینیم.

انتهای پیام

captcha