پاسداری از انقلاب، كار اداری نیست
کد خبر: 3785985
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

پاسداری از انقلاب، كار اداری نیست

گروه اجتماعی ــ جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه باید بتوانیم در انجام وظایفمان در این انقلاب ثابت‌قدم باشیم، گفت: پاسداری از انقلاب، آرمانی است و اداری نیست، زیرا اداره ساختار و کار مشخصی دارد و بر اساس تعریف کار اداری شاید بسیاری از کار‌هایی که یک پاسدار انقلاب می‌تواند انجام دهد، توجیه نداشته باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، 10 بهمن‌ماه در مراسم تكریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با تأكید بر اینكه پاسداری از انقلاب وظیفه همگان است، گفت:‌ همه ما پاسداران انقلاب و كسانی كه ادعای انقلابی بودن داریم، در همه عرصه‌ها باید ثابت كنیم كه پای كار انقلاب هستیم.
وی با بیان اینكه باید بتوانیم در انجام وظایفمان در این انقلاب ثابت قدم باشیم، افزود: از هر پاسدار انقلاب انتظار می‌رود كه نگاهش به كار و سازمانش تنها انجام وظایف ابلاغی نباشد به بیان دیگر پاسداری از انقلاب،‌ آرمانی است و اداری نیست زیرا اداره ساختار و كار مشخصی دارد و بر اساس تعریف كار اداری شاید بسیاری از كارهایی كه یك پاسدار انقلاب می‌تواند انجام دهد، توجیه نداشته باشد.
بوعلی ادامه داد: هر كسی كه انقلاب اسلامی را باور دارد در هر عرصه و بعدی كه انقلاب نیاز به خدمت و حضور دارد، آنجا صحنه حضور و عمل اوست و این مسئله زمان و مكان هم نمی‌شناسد و در هر شرایطی كه این انقلاب نیاز به دفاع داشته باشد، یك فرد انقلابی و پاسدار در میدان حاضر است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینكه این مسئله در طول تاریخ انقلاب اسلامی به مراتب ثابت شده است، گفت: در برهه‌های مختلف و به شكل‌های گوناگون از انقلاب پاسداری شد كه از جمله آن می‌توان به دوران دفاع مقدس اشاره كرد كه در آن پاسداران انقلاب، آن را برابر همه هجمه‌های دنیا حفظ كردند.
وی با تصریح اینكه بعد از آن هم در عرصه‌های مختلف شایستگی و ظرفیت خودشان را به دشمن نشان دادند، افزود: در عرصه كار جهادی و محرومیت‌زدایی فرزندان انقلاب به شایستگی نشان دادند كه پای كار انقلاب هستند.
بوعلی با یادآوری اینكه جا نیروهای انقلاب ورود كردند شاهكار كردند و كاری انجام دادند كه دیگران با منت می خواستند انجام دهند، گفت: نیروهای انقلاب در پیچیده‌ترین كارهای فنی ثابت كردند كه توانمند هستند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس بر این نكته تأكید كرد كه اگر نیروهای انقلابی گوش به فرمان ولی امر و فرمانده خود باشند و در این عرصه ثبات قدم داشته باشند حتماً پیروزی نصیبشان خواهد شد كه در عرصه‌های مختلف می‌توانیم این مسئله را مشاهده كنیم.
وی به شرایط سخت اقتصادی امروزی اشاره كرد و گفت: ما می‌توانیم موشك و هواپیمای جنگی بسازیم و در عرصه زیرساخت‌های اقتصاد و صنعت، پیچیده‌ترین پروژه‌های آب و جاده و پتروشیمی می‌توانیم كارگشایی كنیم.
بوعلی بیان كرد: كسانی كه امروز موشك ساختند افرادی هستند كه به فرمان فرمانده خود عمل كردند و ثابت قدم ماندند تا نتیجه بگیرد و در تمام عرصه‌ها هم می‌توانند چنین باشند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس تأكید كرد: كسانی كه نتوانستند در عرصه‌های اقتصادی، كشور را به استقلال برسانند و از توانمندی جوانان شایسته این سرزمین استفاده كنند، كسانی بودند كه حرف و فرمان رهبرشان را گوش ندادند و آنچه كه مبنا بود سود و درآمد و مسائلی از این قبیل بود و برعكس كسانی‌كه در این عرصه ورود كردند همه هم و غمشان استقلال كشور و سربلندی این كشور و عمل به فرمان ولی بود.
وی با بیان اینكه اگر مقام معظم رهبری می‌گویند ما از جهت علمی قوی هستیم، این مسئله یك امر ثابت شده است كه توسط جوانان عملی شد و این از ویژگی‌های نیروهای انقلابی است، گفت: بیشترین مطالبه متوجه نیروهای انقلاب است.
بوعلی در ادامه به فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیةالله(عج) به تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت‌ها توصیه كرد و گفت: فرماندهی سپاه متفاوت از سایر مسئولیت‌هاست چون مردم سپاه را به‌عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شناسد و مأموریت سپاه نیز حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی است لذا فرمانده سپاه در همه ابعاد كاری خود باید توجه داشته باشد كه جنبه دینی برجسته شود.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از زحمات محمد جعفر دوستدار تقدیر و مجید علیپور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز معارفه شد.
انتهای پیام

captcha