محفل قرآنی «ربیع 3» در مسجد امام خمینی(ره) تهران برگزار شد + عکس
کد خبر: 3786317
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
با تجلیل از مؤذن آقاتی؛

محفل قرآنی «ربیع 3» در مسجد امام خمینی(ره) تهران برگزار شد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ کرسی تلاوت اذانگاهی مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با تلاوت قرآن، سخنرانی و تجلیل از مؤذنان این مسجد و یادی از مؤذن نام‌آشنا، مرحوم محمد آقاتی برپا شد.

محفل قرآنی «ربیع 3» در مسجد امام خمینی(ره) تهران برگزار شد + عکسبه گزارش ایکنا؛ کرسی تلاوت اذانگاهی مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور نمازگزاران، امام جماعت، جمعی از فعالان قرآنی با تلاوت قرآن، سخنرانی و تجلیل از مؤذنان این مسجد به یاد مرحوم محمد آقاتی برپا شد.
در این مراسم، آیاتی از کلام الله مجید توسط محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان تلاوت شد و سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی درباره اذان به ویژه اذان مرحوم محمد آقاتی به بیان خاطراتی از این مؤذن مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران، پرداخت. سپس بخشی از اذان مرحوم آقاتی، پخش و بیوگرافی کوتاهی از این مؤذن بنام، توسط حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، قاری و مسئول دارالقرآن مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران بیان شد.
در ادامه به یکی از اعضای خانواده مرحوم آقاتی، یک جلد کلام الله مجید، یک قاب عکس از مرحوم آقاتی به هنگام گفتن اذان در مسجد امام(ره) به همراه لوح تقدیری به امضای امام جماعت این مسجد اعطا شد.
تجلیل از اساتید قرآنی، مؤذنین و مکبرین حال حاضر مسجد امام راحل و بیانات آیت الله عالمی، امام جماعت مسجد درباره اذان، پایان‌بخش مراسم بود.

این مراسم، دهم بهمن‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران برپا شد.

انتهای پیام

captcha