تلاوت قاریان قرآن بر روی ناو ارتش همزمان با آغاز جشن انقلاب
کد خبر: 3786326
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
با کاروان قرآنی انقلاب/

تلاوت قاریان قرآن بر روی ناو ارتش همزمان با آغاز جشن انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی انقلاب همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در سال ۵۷، میهمان ناوشکن در آب‌های نیلگون خلیج فارس بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به قشم؛ امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در روز دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷، محفل باشکوه انس با قرآن کریم بر روی ناوشکن، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و در میان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس با حضور کاروان قرآنی انقلاب برپا شد.

ناوشکن سهند، میزبان کاروان قرآنی انقلاب

اين محفل با اجراى محمدهادى صلح‌جو، مجری صدا و سیما همراه بود.

در ابتدای محفل سیدمحمدجواد حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از سوره اسراء، شمس و نصر پرداخت.

ناوشکن سهند، میزبان کاروان قرآنی انقلاب
سپس امیرمجتبی محمدی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی بندرعباس با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی در چهار دهه گذشته، مقدم کاروان قرآنی انقلاب را گرامی داشت و حضور این کاروان را یکی از دستاوردهای انقلاب چهل ساله اسلامی برشمرد و چنین برنامه‌هایی را برای نشان دادن ثمرات انقلاب لازم دانست.
در ادامه همزمان با لحظه ورودی تاریخی حضرت امام خمینی(ره) اعضاء حاضر بر روی عرشه ناو، ندای الله اکبر سر دادند تا بعد از گذشت چهل سال، بار دیگر با آرمان‌های بیان‌گذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

ناوشکن سهند، میزبان کاروان قرآنی انقلاب

تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان از سوره مبارکه فتح، پایان‌بخش این محفل بود که تشویق افسران دریایی ارتش را به همراه داشت.
یادآوری می‌شود که مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در شهرک ولیعصر(عج)، منطقه یکم نیروی دریای ارتش بعد از نماز مغرب و عشا میزبان این کاروان قرآنی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha