اعزام ۲۸ کاروان سلامت و امید به مناطق محروم کرمان
کد خبر: 3786434
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

اعزام ۲۸ کاروان سلامت و امید به مناطق محروم کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۸ کاروان سلامت و امید با حضور و مشارکت ۱۶۰ پزشک و پیراپزشک به ۲۱ شهرستان در استان کرمان اعزام می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح، مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان دیروز جمعه، 12 بهمن گفت: در این کاروان‌های سلامت 160 پزشک و پیراپزشک شامل دندانپزشک، متخصص، عمومی، جراح، ارتوپد، پرستار، روانشناس، تکنسین فنی داروخانه، بهیار و ... خدمات رایگان درمانی، بهداشتی، سلامت، مشاوره همراه با توزیع دارو به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در این کاروان‌ها اقلام زیستی، حمایتی، معیشتی و برنامه‌های نشاط و امید نیز با همکاری خیران و داوطلبان اجرا می‌شود، افزود: این کاروان‌ها به شهرستان‌های بردسیر، جیرفت، زرند، انار، راور، کوهبنان، رودبار، ماهان، شهربابک، ساردوئیه، فهرج، بافت، رابر، نرماشیر، ریگان، کهنوج و راین اعزام می‌شوند.
مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه در شهرستان‌های کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان با توجه به شرایط و موقعیت خاص مناطق محروم و کم‌برخوردار، 2 الی 3 کاروان سلامت و امید اعزام می‌شود، بیان کرد: ارزش خدمات ارائه شده در این کاروان‌ها بیش از 20 میلیارد ریال است که پیش‌بینی و هدف ما این است که بتوانیم 10 هزار نفر از اهالی مناطق محروم و حاشیه استان را خدمت‌رسانی کنیم.
فلاح با اشاره به برگزاری 2 کاروان سلامت و امید اجرا شده در شهرستان بردسیر و شهر راین تصریح کرد: نزدیک به 700 نفر از افراد محروم در روستاها از خدمات بهداشتی، درمانی و همچنین اقلام زیستی و حمایتی بهره‌مند شدند.
وی تأکید کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان از همکاری و همراهی خیرین، فرمانداران، بخشداران، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و آموزش و پرورش در برگزاری این کاروان‌ها قدردانی می‌کند.
انتهای پیام

captcha