بررسی توان نرم و نقش آن در تولید قدرت و امنیت ملی در کمیسیون فرهنگی
کد خبر: 3786441
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس/

بررسی توان نرم و نقش آن در تولید قدرت و امنیت ملی در کمیسیون فرهنگی

گروه سیاسی ــ بررسي پيرامون توان نرم و نقش آن در توليد قدرت و امنيت ملي با حضور معاون فرهنگ و ارتباطات دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي از مهم‎ترین دستورکارهای کمیسیون فرهنگی طی هفته آینده است.

به گزارش ایکنا؛ جلسات کمیسیونهای تخصصی مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده طبق روال برگزار می شود.

کمیسیون آموزش و تحقیقات در هفته آینده میزبان رئيس سازمان فضايي كشور جهت ارائه گزارش درباره پرتاب ماهواره پيام خواهد بود.

اعضای کمیسیون اقتصادی نیز میزبان وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و  دارایی خواهند بود. همچنین جلسه كميته تنظيم بازار كالاهاي اساسي این کمیسیون با حضور نمايندگان دستگاه‎هاي اجرايي برای تهيه گزارش نهايي جهت تصويب در كميسيون و ارسال گزارش به صحن علني مجلس تشکیل جلسه خواهد داد.

بررسي آخرين اخبار و تحولات در نشست مشترک با وزير محترم اطلاعات و معاونين وی مهم‌ترین دستورکار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته  آینده است.

کمیسیون بهداشت، استماع برنامه‌هاي دكتر نمكي؛ وزير پيشنهادي به مجلس شوراي اسلامي جهت تصدي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی را در دستور دارد.

وزرای تعاون و دادگستری نیز در کمیسیون صنایع و معادن حضور می‎یابند و اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی نیز برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون عمران می رود.

ادامه بررسي طرح جامع جمعيت و تعالي خانواده و بحث و بررسي پيرامون توان نرم و نقش آن در توليد قدرت و امنيت ملي با حضور معاون فرهنگ و ارتباطات دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي از مهم‎ترین دستورکارهای کمیسیون فرهنگی طی هفته آینده است.

انتهای پیام

captcha