يأس دشمنان با پیشرفت 40 ساله ایران
کد خبر: 3786461
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
امام جمعه بنجار:

يأس دشمنان با پیشرفت 40 ساله ایران

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا گفت: امروز به کوری چشم دشمنان کینه‌توز و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران در سطح جهان دارای مقام اول در تولید نانوتکنولوژی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه بنجار، 12 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، گفت: امروز به کوری چشم دشمنان کینه‌توز و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران در سطح جهان دارای مقام اول در تولید نانوتکنولوژی است و در صنعت دفاعی و تولید موشک‌های بالستیک به خودکفایی رسیده ‌است.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران، افزود: امروز ملت ایران در جایگاهی قرار دارد که نخبگان و متخصصان ما با تکیه به فناوری‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و پیوند کبد و سلول‌های بنیادین، توانستند کشور را از وابستگی به خارج بی‌‌نیاز کنند.
خطیب جمعه بنجار ضمن تشکر از زحمات خالصانه مدیران دستگاه‌های اجرایی در افتتاح طرح‌های جدید ویژه ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در این ایام باید مقدمات امیدواری و ماندگاری مردم شریف و صبور که به حداقل‌های زندگی قانع هستند را فراهم کند.
وی بیان کرد: مسئولان محلی با حضور در میان مردم، باید دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف تشریح کنند و موجب يأس و ناامیدی دشمنان شوند.
حجت‌الاسلام پارسا در پایان گفت: مردم ولایت‌مدار و انقلابی با شرکت در برنامه‌های ویژه دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان ضد انقلاب و منافقان داخلی خواهند زد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha