تبیین دستاوردهای انقلاب مانع تحریف دشمن می‌شود
کد خبر: 3786513
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
آیت‌الله اعرافی:

تبیین دستاوردهای انقلاب مانع تحریف دشمن می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه‌های علمیه كشور با بیان اینكه دشمن از ناآگاهی برخی افراد از دستاوردهای انقلاب سوءاستفاده می‌کند، گفت: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم تا مانع تحریف دشمن گرفته شود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر طی مراسمی از تولیدات كارگروه فضای مجازی و شبكه‌های اجتماعی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عصر دیروز، 12 بهمن‌ماه در شیراز رونمایی شد.
آیت‌الله عليرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم ضمن قدردانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به جهت تشکیل کارگروه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ظرفیت زیادی در این زمینه وجود دارد و امکان معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی به قشرهای گوناگون جامعه ممکن است.
وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد جمعیت کشور، سال‌های قبل از پیروزی انقلاب را ندیده‌اند، بر لزوم معرفی جامع و کامل انقلاب به نسل جوان تأکید کرد و گفت: دشمن از ناآگاهی برخی افراد از دستاوردهای انقلاب سوءاستفاده می‌کند، از این‌رو باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم تا مانع تحریف دشمن گرفته شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه همواره مقام معظم رهبری بر حضور فعال جوانان انقلابی در فضای مجازی تأکید دارند، گفت: این تولیدات شامل مجموعه پوسترها در موضوعات مختلف، اینفوگرافیک، ویدیوکلیپ، موشن‌گرافیک و مجموعه رسانه‌ای اشلو(درباره شهید جاویدی) است.
وی افزود: بخش دیگری از این تولیدات نیز با موضوعات مختلف و عناوینی نظیر پوسترهای ما می‌توانیم، تا اوج، ایران من، انقلاب در فارس، طوفان غیرت، فارس در قله، چهل سال روشنایی، فارسنامه، انقلاب باورها و... به طرح و بررسی اهداف و اندیشه‌های انقلاب می‌پردازد و همچنین دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی را در استان فارس معرفی و واکاوی می‌کند.
یادآور می‌شود، تولیدات کارگروه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس با مشارکت سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس, سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس, مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان فارس و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس تهیه و برای انتشار در فضای مجازی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده شده است.
انتهای پیام

captcha