بازخوانی «ایران؛ انقلاب به نام خدا» در کتاب شب رادیو
کد خبر: 3786518
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

بازخوانی «ایران؛ انقلاب به نام خدا» در کتاب شب رادیو

گروه هنر ــ اثری از دو خبرنگار غربی، کلر بریر و پیر بلانشه، با ترجمه قاسم صنعوی از انتشارات کتاب سحاب، در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بازخوانی خواهد شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از رادیو تهران، این اثر که با عنوان «ایران؛ انقلاب به نام خدا» منتشر شده است، از امشب 13 تا پنجشنبه 18 بهمن‌ماه با صدای بهروز رضوی و تنظیم رادیویی محمدباقر رضایی در شش قسمت ۲۰ دقیقه‌ای به سمع شنوندگان برنامه کتاب شب خواهد رسید.
نویسندگان این اثر مستند (کلر بریر، پیر بلانشه) زوج خبرنگاری بودند که آن سال‌ها برای روزنامه لیبراسیون کار می‌کردند. آن‌ها با حضور در میان آتش و خون و همراه با حرکت‌های مردمی در کوچه‌ها و خیابان‌های تهران، لحظه‌های حساس و متفاوتی را دیدند و با ثبت آن‌ها در این کتاب، برای خود شهرتی به هم زدند.
بازخوانی دیده‌های آنان در این کتاب خواندنی و شنیدنی، با تهیه‌کنندگی رضا قربانی و صدابرداری فاطمه گنجعلی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تدارک دیده شده است.
برنامه کتاب شب در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران به سردبیری باقر رضایی تولید و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha