برگزاری کارگاه تخصصی تلاوت قرآن در ستاد نیروی دریایی سپاه بندرعباس
کد خبر: 3786552
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
با حضور احمد ابوالقاسمی روی داد؛

برگزاری کارگاه تخصصی تلاوت قرآن در ستاد نیروی دریایی سپاه بندرعباس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران در شهر بندرعباس، صبح امروز، 13 بهمن‌ماه میزبان محفل کاروان قرآنی انقلاب با تلاوت احمد ابوالقاسمی و حمید شاکرنژاد بود و در ادامه کارگاه تخصصی تلاوت برگزار شد.

کاروان قرآنی انقلاب؛ میهمان غیورمردان نیروی دریایی سپاهبه گزارش خبرنگار ايكنا؛ اعضای کاروان قرآنی انقلاب در آغاز سيزدهمين روز از سفر ۲۱ روزه خود به استان‌های مختلف کشور، در ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند و در حسینیه امام خمینی(ره) این ستاد، به برگزاری محفل انس با قرآن کریم اقدام کردند.
در ابتدای این برنامه که با اجرای محمدهادی صلحجو، مجری صدا و سیما و پخش مستقیم از رادیو قرآن همراه بود، حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از سوره قصص پرداخت که تشویق حاضران را در پی داشت.
در ادامه اين محفل که با حضور سردار مرتضی زارع، معاون هماهنگ‌كننده نيروى دريايى سپاه پاسداران همراه شد، حجت‌الاسلام والمسلمین صداقت، مسئول دفتر نمايندگى ولى فقيه در نيروى دريايى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى با گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستاورد‌ها در امور قرآنى است؛ چراکه پیش از انقلاب، حرفی برای گفتن در زمینه قرآن نداشتیم. باید بکوشیم سبک زندگی قرآنی نیز در همین راستا گسترش یابد. آن چیزی که دشمنان را از انقلاب اسلامی مأیوس و خشمگین می‌کند، فرهنگ قرآنی است.
در پایان این محفل صمیمی، احمد ابوالقاسمى، قاری بین‌المللی و مسئول کاروان قرآنی انقلاب نیز به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت‌، همچنین، کارگاه تخصصی تلاوت نیز توسط این قاری در ستاد نیروی دریایی برگزار شد.
گزارش از محمدرضا رجبى
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha