خلق پول فراملی با پشتوانه در فضای مجازی نگرانی ندارد/ کاغذبازی را تمام کنیم
کد خبر: 3786561
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

خلق پول فراملی با پشتوانه در فضای مجازی نگرانی ندارد/ کاغذبازی را تمام کنیم

گروه فناوری اطلاعات ــ دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به جدیدترین سیاست‌های این شورا گفت: باید با استفاده از اتوماسیون و شفافیت کاغذبازی را در کشور تمام کنیم.

به گزارش ایکنا؛ ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، شنبه ۱۳ بهمن در حاشیه برگزاری همایش حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در جمع خبرنگاران درباره جدیدترین سیاست‌های شورا به خبرنگار ایکنا، گفت: برای اینکه اقتصاد کشور توسعه پیدا کند باید دو بحث اتوماسیون و شفا‌ف‌شدن هویت‌ها را مد نظر قرار دهیم، مردم در طول روز نیازمندی‌های هویتی زیادی دارند که برطرف کردن آنها در ساختارهای قدیمی و کهنه امکان‌پذیر نیست و باید در یک نظام شبکه‌ای از مزایای شبکه‌های موجود در کشور بهره‌مند‌شوند.

وی تصریح کرد: بعضی هویت‌ها مکتسبه و بعضی ذاتی است، هویت‌های مکتسبه مثل کارت پایان‌خدمت، گواهینامه‌های تحصیلی و هر آنچه از هویت‌هایی که در روزمره مورد نیاز مردم است، باید در یک نظام شبکه‌ای بدون کاغذبازی تمام شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به این سوال که درباره خلق پول فراملی در فضای مجازی چه نظری دارید؟ گفت: بحث پول کار پیچیده‌ و تخصصی است و کارشناسان آن باید اظهار نظر کنند، اگر پول پشتوانه داشته باشد خیلی جای نگرانی نیست که ملی باشد یا فراملی.

انتهای پیام

captcha