انقلاب مورد طمع دشمنان بوده و خواهد بود
کد خبر: 3786748
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام:

انقلاب مورد طمع دشمنان بوده و خواهد بود

کانون خبرنگاران نبأ ــ ابوطالب جوان با بیان اینکه دشمنان ‌دست از دسیسه و حیله بر نمی‌دارند، گفت: نظام اسلامی با توجه به شرایطی که دارد از ابتدای انقلاب مورد طمع دشمنان بوده و خواهد بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ابوطالب جوان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام، 12 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) که در این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: نظام اسلامی با توجه به شرایط و جغرافیایی که دارد از ابتدای انقلاب مورد طمع دشمنان بوده و خواهد بود؛ دشمنان ‌دست از دسیسه و حیله بر نمی‌دارند.
وی افزود: انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مناطق محروم و در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی با برگزاری اردوهای جهادی اقدامات مؤثری در منطقه صورت گرفته است. با مأموریتی که به سپاه محول شده است، اقدامات مؤثری در دهستان جنت‌آباد در زمینه اشتغال، زیرساخت‌های فرهنگی، تعلیم و تربیت و سلامت جهت رفع محرومیت انجام شده است.
جوان با اشاره به احیای 17 رشته قنوات و تجهیز و مرمت 28 مدرسه، یادآور شد: مجموعه فعالیت سپاه در این دهستان موجب مهاجرت از شهر به روستا شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام تصریح کرد: توزیع تغذیه رایگان، احیای تنورهای سنتی پخت نان، تولید گیاهان دارویی، بهسازی و ایمن‌سازی حریم رودخانه‌های فصلی، توزیع البسه، ساخت خانه عالم و خانه بهداشت و... از دیگر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی برای مردم محروم دهستان جنت‌آباد است.
علیرضا سروی
انتهای پیام

captcha