‌۲۰۴ پروژه جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3786771
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
همزمان چهل‌سالگی انقلاب؛

‌۲۰۴ پروژه جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از افتتاح ۲۰۴ پروژه جهاد کشاورزی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

افتتاح 204 پروژه جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رسول جلیلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی‌ صبح امروز، 13 بهمن‌ماه در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از افتتاح ۲۰۴ پروژه جهاد کشاورزی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد 65 پروژه بهبود تولیدات دامی، 14 پروژه تولیدات گیاهی، 94 پروژه تولیدات آب و خاک، 3 پروژه شیلات، 9 پروژه امور اراضی، 12 پروژه صنایع تبدیلی غذایی و 8 مورد به نیز تعاونی روستایی مربوط می‌شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در صنایع تبدیلی غذایی، صاحب رتبه دوم کشور است، ادامه داد: 5 پروژه نیز با جمع سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 315 میلیون تومان قابل کلنگ‌زنی بوده که برای 306 نفر زمینه اشتغال ایجاد خواهد کرد.
جلیلی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تولید گوشت قرمز در استان به مرز ۴۶ هزار و ۹۰۰ تن رسیده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تولید مرغ در استان نیر به ۸۴ هزار تن در سطح استان رسیده است.
وی در ادامه بر لزوم تقویت روحیه شکرگزاری در جامعه تأکید کرد و افزود: اصحاب رسانه در شرایط کنونی باید سعی کنند تا شرایط دیروز و فردای جامعه را درنظر بگیرند و نباید خود را با کشورهای دیگر مقایسه کرده و فقط به جنبه‌های منفی توجه کنیم.
انتهای پیام

captcha