کرمانشاه مستحق فعالیت و ایجاد اشتغال برای جوانان است
کد خبر: 3786788
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

کرمانشاه مستحق فعالیت و ایجاد اشتغال برای جوانان است

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای رتبه بالای بیکاری در کشور است، اظهار کرد: کرمانشاه از استان‌های مستحق فعالیت و ایجاد اشتغال برای جوانان است که باید در این مسیر برنامه‌ریزی و ابتکار داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 13 بهمن در آئین تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: بررسی‌های اولیه برای سرمایه‌گذاری آستان قدس در استان کرمانشاه انجام شده است که با همت مسئولین و مدیر جدید امیدواریم پروژه‌های مهمی به ثمر برسد.
وی افزود: استان کرمانشاه دارای رتبه بالای بیکاری در کشور است که امید داریم با سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی بتوان در این رابطه کاری انجام داد.
آیت‌الله علما تصریح کرد: امیدواریم تا تحول مادی و معنوی در استان کرمانشاه ایجاد شود و ما از آیت‌الله رئیسی تشکر می‌کنیم که برای استان کرمانشاه قصد دارد تا اقداماتی انجام دهد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: کرمانشاه از استان‌های مستحق فعالیت و ایجاد اشتغال برای جوانان است و باید در این راستا برنامه‌ریزی و ابتکار داشت.
امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز تولیت آستان قدس رضوی آمادگی کمک برای پیشرفت استان کرمانشاه را دارد و مهم برنامه‌ریزی خوب در این راستا است.
انتهای پیام

captcha