۴ محفل قرآنی در اندیمشک برگزار می‌شود
کد خبر: 3786832
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

۴ محفل قرآنی در اندیمشک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۴ محفل انس با قرآن کریم در مساجد شهر اندیمشک با حضور قاریان استانی و شهرستانی برپا می‌شود.

برگزاری 4 محفل قرآنی در اندیمشک

حجت‌الاسلام سعید علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: همایش تبیین نقش زنان ولایت محور فاطمی در پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 14:30 امروز 14 بهمن‌ماه با حضور بانوان مسئول در موسسات قرآنی و فرهنگی و تعدادی از نخبگان قرآنی برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی 4 محفل انس با قرآن کریم در مساجدنورالثقلین، الزهرا(س)، شهید مصطفی خمینی و مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک مدنی با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی بعد از نماز مغرب و عشا برپا می‌شود. 

علیپور اظهار کرد: همایش تجلیل از فعالان عرصه فرهنگی شامل مسئولان هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و فرهنگی، ائمه جماعات و روحانیون مستقر در شهرستان ساعت 10 شنبه 16 بهمن‌ماه در تالار خورشید برگزار می‌شود. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک بیان کرد: همچنین برگزاری گفتمان دینی همراه با پرسش و پاسخ در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها و افتتاح خانه عالم در 18 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام قمی از دیگر برنامه‌های این شهرستان است.

انتهای پیام

captcha