همایش «صدراییان ولایی» در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3786936
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

همایش «صدراییان ولایی» در اهواز برگزار می‌شود

گروه معارف ــ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اعلام خبر سفر حجت‌الاسلام قمی به خوزستان گفت: تشکیل نشست با حضور مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان، برگزاری همایش «صدراییان ولایی» و همایش «حماسه‌آفرینان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» از جمله برنامه‌های سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در استان است.

سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به خوزستان/

حجت‌الاسلام عباس‌علی رستمی‌نیا، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اعلام خبر سفر حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان خوزستان گفت: چندین برنامه با حضور رئیس سازمان در استان پیش‌بینی شده است که از جمله آنها تشکیل نشست با حضور مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان و دیدار و جلسه با بانوان مبلغ در تاریخ دوشنبه 15 بهمن‌ماه است. 

وی اظهار کرد: دیگر برنامه فردا، برگزاری همایش «صدراییان ولایی؛ دانش‌آموزان انقلابی» با حضور 500 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا سازمان تبلیغات اسلامی است. این همایش ساعت 9 فردا 15 بهمن در سالن طلاییه واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی برگزار خواهد شد.

رستمی‌نیا افزود: ساعت 15:30 فردا، همایش «حماسه‌آفرینان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» با حضور 700 نفر از مداحان، هیئات مذهبی، مبلغان و هنرمندان، مدیران مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی استان با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و حوزه هنری خوزستان در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر برگزار می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تشکیل جلسه‌ علما و روحانیون به میزبانی استاندار خوزستان با سخنرانی آیت‌الله شفیعی در گیت بوستان دیگر برنامه‌ای است که در این روز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این روز، 3 خانه عالم در حمیدیه و دشت آزادگان با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی معاون آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی کشور افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام 

captcha