بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام شکستن هیمنه استکبار جهانی است
کد خبر: 3786937
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام شکستن هیمنه استکبار جهانی است

گروه شهرستان‌ها ــ معاون استاندار و فرماندار سبزوار بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام را شکستن هیمنه استکبار جهانی خواند و خاطرنشان کرد: البته در این چند ساله استکبار تمام تلاش خود برای به‌زمین زدن نظام انجام داده که از آن جمله می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته و جنگ اقتصادی امروز اشاره کرد.

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال است/ استقلال ما در عرصه بین‌الملل موازنه قدرت بلوک شرق و غرب را برهم زدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، احمد برادران، فرماندار سبزوار، روز گذشته، 13 بهمن در جلسه هم‌اندیشی شورای اداری شهرستان در جمع خبرنگاران کاروان رسانه انقلاب در محل فرمانداری سبزوار اظهار کرد: امروز پس از گذشت 40 سال، نظام در عرصه‌های مختلف توفیقات مختلفی را یافته است.
وی با اشاره به‌ اینکه امام راحل در وصیت‌نامه خود به‌ دو امر به عنوان رمز بقای نظام اشاره کرده‌اند، عنوان کرد: مقصد عالی نظام و وحدت کلمه در این وصیت‌نامه مورد تاکید قرار گرفته که توجه به‌ آن هم در پیروزی و هم در بقای نظام مهم و موثر است.
فرماندار سبزوار به‌همراهی مردم با معمار کبیر انقلاب در پیروزی انقلاب اشاره و تصریح کرد: اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، آرمان‌ها و رموز موفقیت‌ انقلاب اسلامی است.
برادران اظهار کرد: آنچه را مردم در چنین روزهایی در سال 57 مطالبه از زن و مرد و پیر و جوان، دانشگاهی و بازاری و... مطالبه کردند، استقلال و آزادی با صدق نیت بود.
وی ادامه داد: مردم هم‌افزایی و ایثار داشتند و گوش به فرمان امام بودند که چه می‌خواهد و نمونه آن مطالبه مردم در تعیین زمان ورود امام(ره) به ایران بود.
فرماندار سبزوار با بیان اینکه در طول چهل سال بزرگترین دستاورد ما استقلال بوده افزود: با استقلال توانستیم توفیقات بزرگ در صحنه بین‌المللی کسب کنیم. نظام جمهوری اسلامی موازنه قدرت بلوک شرق و غرب را با اتکا به نصرت و وعده الهی برهم زد.
برادران بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام را شکستن هیمنه استکبار جهانی خواند و خاطرنشان کرد: البته در این چند ساله استکبار تمام تلاش خود برای به‌زمین زدن نظام انجام داده که از آن جمله می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته و جنگ اقتصادی امروز اشاره کرد.
وی به ‌دستاوردهای نظام در این 40 ساله اشاره کرد و افزود: البته پیشرفت پس از 40 سال طبیعی است، اما باید دید در چه شرایطی به‌ این پیشرفت‌ها رسیده‌ایم، در شرایطی که دنیا علیه نظام بود.

ایران جولانگاه پزشکان بنگلادشی و هندی
معاون استاندار و فرماندار سبزوار در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان گفت: پزشکان ما در ایران کم بود و ما در شهرستان‌های کوچک وابسته به پزشکان هندی و بنگلادشی بودیم اما امروز با توجه به شاخص نموداری شاهد کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران باردار، افزایش تعداد خانه‌های بهداشت، افزایش تعداد پزشکان متخصص، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی، افزایش سطح بیمه خدمات درمانی هستیم.
وی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی به یکسان‌سازی کدهای مخابراتی و استقلال در امور دامداری و طیور اشاره کرد.
برادران تاکید کرد: البته در این 40 سال سوءمدیریت‌هایی داشته‌ایم، اما میزان دستاوردها نسبت به‌مشکلاتی که علیه کشور و نظام به‌وجود آوردند، قابل توجه است.
فرماندار سبزوار به‌دستاوردهای انقلاب در حوزه صنعت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه صنعت بیش از 240 پروانه صادر کرده‌ایم، ضمن اینکه در این حوزه، سبزوار دارای سرمایه‌گذار خارجی است.
برادران با اشاره به اینکه امروز در سبزوار، 35 هزار دانشجوی مشغول به‌تحصیل داریم که 56 درصد این تعداد، بومی هستند، اضافه کرد: همچنین 860 عضو هیات علمی در رشته‌های مختلف در این شهرستان حضور دارند و اکنون در رشته پزشکی در حال تربیت متخصص در سبزوار هستیم.
وی به‌جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری با این دستاوردها آشنا نیستند و این به‌دلیل فعالیت‌های دشمن علیه کشور است.

عدم شناخت دستاوردهای انقلاب
در ادامه رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی هدف از سفر کاروان رسانه‌ای انقلاب را آشنا کردن مردم با دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: امروز با تهدیدات بسیاری از جانب دشمن مواجه هستیم که امید است با همراهی مردم و مسؤولان این تهدیدات همان طور که تاکنون بی‌اثر بوده، در ادامه هم همین گونه بوده است.
عباس محمدیان ضمن تاکید بر این موضوع که امروز انقلاب از آنِ جریان خاصی نیست، بیان کرد: کارنامه انقلاب، کارنامه شرف و عزت بوده که باید به‌نسل چهارم و پنجم انقلاب منتقل شود، متاسفانه فاصله بین مسؤولان و رسانه سبب شده این نسل با این دستاوردها آشنایی نداشته باشد.
وی ادامه داد: چنانچه هر شهر به‌ظرفیت رسانه‌ای توجه کند، به‌راحتی می‌تواند دستاوردهای خود را به کشور منتقل و این‌گونه جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب را به‌کام ملت شیرین کند.
محمدیان یادآور شد: در خراسان‌رضوی بیش از 90 دستاورد ویژه وجود دارد که قبل از انقلاب نبوده تا مسؤولان و مدیران به قدرت رسانه‌ای توجه کنند، ما این مشکلات را نخواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha