پیام تسلیت مؤسسه سروش وحی در پی درگذشت استاد «سیدعبدالرضا معینی»
کد خبر: 3786943
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

پیام تسلیت مؤسسه سروش وحی در پی درگذشت استاد «سیدعبدالرضا معینی»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مؤسسه قرآنی سروش وحی مشهد در پیامی درگذشت زنده‌یاد «سیدعبدالرضا معینی» خادم با اخلاص قرآن کریم و با صفای حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج، علی بن موسی الرضا(ع) را به جامعه قرآنی و خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مؤسسه قرآنی سروش وحی مشهد در پیامی درگذشت زنده‌یاد سیدعبدالرضا معینی خادم با اخلاص قرآن کریم و با صفای حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج، علی بن موسی‌الرضا(ع) را به جامعه قرآنی و خانواده ایشان تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:
«سلام علیکم بما صبرتم
بامداد دیروز هنگامی که در ساعات آغازین همایش افتخارآفرینان قرآنی در مشهد مقدس، خبر تأثّربار و ناگوار رحلت جانسوز سید والامقام جناب استاد معینی عزیز اعلام شد، اندوه و ماتم عمیقی بر جمع قرآنیان سرافراز حاضر در جلسه‌ سایه افکند.
فقدان آن استاد با اخلاص را به محضر خانواده معظم و قرآنی آن خادم راستین قرآن کریم و جامعه پرافتخار مشهد مقدس تسلیت و تعزیت عرض کرده و به‌موازات آرزوی علو مرتبت و رفعت درجات آن عزیز سفر کرده که عمر خود را خالصانه و صادقانه صرف آموزش و ترویج فرهنگ قرآن کریم کرد، دوام سلامتی و عزت روزافزون خانواده معزز آن فقید سعید را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌دارم.
روحش شاد و یادش گرامی باد
کاروان جهادی قرآن کریم سروش وحی».
علی خداپور
انتهای پیام

captcha