مسئولان در برابر خون پاک شهدا مسئول هستند
کد خبر: 3787160
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
آیت‌الله علما:

مسئولان در برابر خون پاک شهدا مسئول هستند

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مسئولان بدهکار انقلاب هستند، گفت: مسئولان نباید لحظه‌ای از خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غافل شوند چراکه در مقابل خون پاک شهدا مسئول و پاسخگو هستند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 14 بهمن در نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان نباید لحظه‌ای از خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غافل شوند، گفت: کوتاهی آن‌ها غیرقابل توجیه است و مسئولان در برابر خون شهدا مسئول و پاسخگو هستند.
وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عظمت قرار گرفته و پیشرفت کشور ثمره جانفشانی شهدای والامقام و ایثارگری و تلاش میلیون‌ها مؤمن و از خودگذشتگی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس عزیزترین جوانان جان خود را برای حفظ و حراست از این نظام تقدیم کردند و امروز این باعث می‌شود که بار بزرگی بر دوش کسانی که در این نظام مقدس مسئولیت می‌گیرند وجود داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: مسئولان بدانند که بدهکار انقلاب اسلامی و خون‌های پاکی که برای آن ریخته شده هستند و باید برای عزت و پیشرفت این انقلاب و نظام تلاش کنند.
انتهای پیام

captcha