عدم پرداخت بدهی از سوی مشترکان، سبب تخلیه ۲۵ هزار خط تلفن ثابت در خراسان‌شمالی شد
کد خبر: 3787228
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

عدم پرداخت بدهی از سوی مشترکان، سبب تخلیه ۲۵ هزار خط تلفن ثابت در خراسان‌شمالی شد

گروه اجتماعی- مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی گفت: امسال ۲۵ هزار خط تلفن ثابت مشترکانی که از پرداخت بدهی خود امتناع می‌کند، در سطح استان تخلیه شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، علیرضا هاشمی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان، امروز ۱۴ اسفندماه در نشست خبری اظهارکرد: در خراسان‌شمالی حدود ۵۰ هزار خط تلفن ثابت دارای بدهی بت بیش از هفت دوره وجود دارد که به صورت دو طرفه قطع است، این شرکت به دلیل خودداری مشترکان از پرداخت بدهی خود ۲۵ هزار خطوط را تخلیه و از مالک سلب امتیاز کرد.
وی با بیان اینکه باید ۲۵ هزار خط دیگر هم تخلیه و از مشترک سلب امتیاز شود، ادامه داد: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، تلفن مشترکان دارای بیش از هفت دوره و یا ۱۴ ماه بدهی باید تخلیه و سلب امتیاز شود.
وی با بیان اینکه در این استان اولویت تخلیه و سلب امتیاز خطوط دارای بدهی از مشترکان ۱۰ دوره و ۲۰ ماه است، یادآورشد: مشترکانی که خطوط آنان تخلیه شده است باید مجدد درخواست داده و برای دریافت خط ثابت جدید بیش از دو میلیون ریال هزینه پرداخت کنند.
وی بت بیان اینکه شرکت مخابرات در خراسان شمالی از مشترکان خانگی و دولتی ۸۰ میلیارد ریال طلب دارد، گفت: حدود ۷۰ درصد این بدهی نعادل ۵۰ میلیارد ریال مربوط به بخش خانگی و ۳۰ میلیارد ریال نیز در ارتباط با مطالبات این سازمان با نهادهای دولتی است.
وی یادآورشد: شرکت مخابرات استان امسال توانست رقم قابل توجهی از بدهی خود از دستگاه‌های اجرایی را در حدود ۱۵ میلیارد ریال را در قالب اسناد خزانه اسلامی با دستگاه های دولتی تهاتر کند.
هاشمی از مشترکین این شرکت خواست به منظور ارایه خدمات بهتر از سوی شرکت مخابرات در استان نسبت به پرداخت بدهی‌های خود هرچه سریعتر اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha