کارگاه آموزشی «رفع شبهات قرآنی» در مریوان برگزار شد
کد خبر: 3787347
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

کارگاه آموزشی «رفع شبهات قرآنی» در مریوان برگزار شد

گروه فعالیت‌ های قرآنی- کارگاه آموزشی «رفع شبهات قرآنی» با حضور استاد حوزه و دانشگاه قم و جمعی از ائمه جماعت شهرستان مریوان امروز، 15 بهمن ماه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، کارگاه آموزشی «رفع شبهات قرآنی» با حضور حجت‌اسلام والمسلمین بهمنی استاد حوزه و دانشگاه قم و جمعی از ائمه جماعت امروز، 15 بهمن ماه در شهرستا ن مریوان برگزار شد.
ماموستا کریمی، رئیس مرکز برزگ مریوان در این کارگاه آموزشی ضمن خیر مقدم به مهمانان و روحانیون و تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم که ایران در اوج اقتدار خود قرار گرفته است.
وی افزود: البته مشکلات، تحریم و گرانی در کشور ما وجود دارد که این مسئله نشات گرفته از توطئه‌های استکبار برای ضربه زدن به انقلاب است.
رئیس مرکز برزگ مریوان با بیان اینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب ما از آغاز شکل گیری این نظام تاکنون از هر دری وارد شده است، گفت: تحریم ظالمانه استکبار علیه ایران چیز تازه‌ای نیست و این هجمه‌های اقتصادی مردم ما را از پشتیبانی ارزش‌ها دور نمی‌سازد.
وی با تأکید براینکه این هجمه‌ها نباید تاثیر در هدف و انگیزه انقلاب ما بگذارد، یادآور شد: علما و روحانیون به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه باید با حضور در مراسمات باشکوه دهه فجر جوانان را با واقعیت‌ها و سختی‌هایی که ملت ایران در مسیر شکل‌گیری انقلاب متحمل شدند آشنا سازند.
انتهای پیام

captcha