تشکیل انقلاب اسلامی بر‌پایه آموزه‌های قرآنی بود‌
کد خبر: 3787351
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

تشکیل انقلاب اسلامی بر‌پایه آموزه‌های قرآنی بود‌

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تشکیل انقلاب اسلامی ایران را برپایه آموزه‌های قرآنی خواند و گفت: انقلاب اسلامی در روزگاری به پیروزی رسید که تنها به جنبه ظاهری قرآن توجه می‌شد ولی پس از بنیان انقلاب توسط امام راحل(ره) قرآن به طور عملی به زندگی مردم پا نهاد.

غلامعباس غلامزاده، فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: انقلاب اسلامی در ادامه حرکت انبیا و ائمه اطهار(ع) به وجود آمد تا زمینه‌های عصر ظهور را فراهم کند.
وی تشکیل انقلاب اسلامی ایران را بر‌پایه آموزه‌های قرآنی خواند و افزود: انقلاب اسلامی در روزگاری به پیروزی رسید که تنها به جنبه ظاهری قرآن توجه می‌شد ولی پس از بنیان انقلاب توسط امام راحل(ره) قرآن به طور عملی به زندگی مردم پا نهاد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ما طی این چهل سال عمر بابرکت انقلاب شاهد دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف قرآنی بوده‌ایم، اظهار کرد: نیروهای انتظامی به‌عنوان سربازان انقلاب و ولایت حافظ ارزش‌ها هستند و بالاترین ارزش‌ها قرآن است.
‌غلامزاده با اشاره به برگزاری مسابقات و کارگاه‌های مختلف و متعدد قرآنی برای سربازان، پایوران، کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های نیروی انتظامی استان، تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌ها نیروی انتظامی استان در صدر سازمان‌ها و ادارات استان در راستای برگزاری برنامه‌های قرآنی است.
وی نیروهای انتظامی استان را نیروهای قرآنی خواند و تصریح کرد: دستاورد بزرگ برگزاری برنامه‌های قرآنی ترویج آموزه‌های قرآنی در خانواده‌ها و جامعه است.
فرمانده انتظامی استان استقرار نظام جمهوری اسلامی را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: پیشرفت، استقلال، آزادی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور است.
سردار غلامزاده افزود: انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گام‌های بلندی برداشته است که همه این‌ها در سایه تشکیل نظام جمهوری اسلامی است.
وی مطیع امر ولایت بودن و توجه به ارکان اسلام و عظمت ملی و مصلحت نظام را وظیفه خطیر مسئولان و مردم در این برهه حساس انقلاب اسلامی خواند.
انتهای پیام

captcha