خانواده جانبازان اهدا‌کننده عضو تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3787361
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

خانواده جانبازان اهدا‌کننده عضو تجلیل می‌شوند

گروه جامعه ــ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برای نخستین بار ویژه‌برنامه «نفس ایثار» به منظور تجلیل از خانواده جانبازان و ایثارگران اهدا کننده عضو روز دوشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۶ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

‌به گزارش ایکنا؛ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برای نخستین بار ویژه‌برنامه «نفس ایثار» را به منظور تجلیل از خانواده جانبازان و ایثارگران اهدا کننده عضو روز دوشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.
 
در این برنامه ۱۰ نفر از خانواده جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس که دچار مرگ مغزی شدند و خانواده‌های آنان در ایثاری دوباره اقدام به اهدای اعضای بدن جانبازان گرانقدر کردند تجلیل می‌شوند. سخنرانی، اجرای گروه کر و گروه سرود دانش آموزی، خاطره گویی و اجرای موسیقی و ... از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در این برنامه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد ابطحی، مدیرکل شورایعالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کتایون نجفی‌زاده، رئیس انجمن اهدا عضو ایران، نادر نصیری، رییس بنیاد شهید استان تهران و جمعی از خانواده‌های اهداء کننده و گیرنده عضو، جمعی از مدیران و معاونان شهری، هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر نیز در این مراسم حضور دارند.

برنامه «نفس ایثار» با مشارکت انجمن اهدا عضو، بنیاد شهید استان تهران و شهرداری منطقه ۶ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.همچنین در بخش جنبی این برنامه نمایشگاهی مرتبط با اهدای عضو با خلق آثار توسط اهدا کنندگان و گیرندگان در نگارخانه فرهنگسرای شفق برپا می‌شود.
 
علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha