«چله فاتحان» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3787369
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
در چهل سالگی انقلاب؛

«چله فاتحان» در زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ به‌همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عصر شعر و خاطره چله فاتحان در زنجان برگزار می‌شود.

چله فاتحان در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، برنامه «چله فاتحان» با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی فریاد به پاس چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
عصر شعر و خاطره چله فاتحان در چهار موضوع از قبیل مقام و منزلت والای حضرت فاطمه زهرا(س)، شهدا و ایثارگران و دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب، شخصیت امام خمینی‌(ره) و مادران شهید پرور پیش‌بینی شده است.
این برنامه در دو بخش شعر ترکی و فارسی برگزار می‌شود که از 6 اثر برگزیده شامل سه اثر در بخش ترکی و سه اثر در بخش فارسی با اهدای جوایزی تجلیل می‌شود.
مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر روز سه‌شنبه، 7 اسفندماه سال جاری همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ساعت 16 عصر در سالن فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی bonyadshahid.zanjan@gmail.com ‌و یا شماره تلگرامی ۰۹۱۱۶۰۰۲۳۳۵- ۰۹۱۲۲۶۲۳۵۹۵ ارسال کنند.
آخرین مهلت ارسال آثار به عصر شعر و خاطره چله فاتحان 25 بهمن‌ماه سال جاری است.
انتهای پیام
captcha