اعتماد به نفس؛ ارمغان انقلاب برای زنان
کد خبر: 3787429
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

اعتماد به نفس؛ ارمغان انقلاب برای زنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان اعتماد به نفس را ارمغان انقلاب برای زنان دانست و گفت: زنان از ابتدای نهضت ظلم‌ستیزی انقلاب دوشادوش مردان بودند.

پبه گزارش ایکنا از لرستان، ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، امروز دوشنبه، ۱۵ بهمن در همایش «‌الگوی زن تراز انقلاب اسلامی» که توسط کمیته بانوان ستاد دهه فجر لرستان برگزار شد، با تأکید بر نقش غیر قابل انکار زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: زنان از ابتدای نهصت ظلم‌ستیزی دوشادوش مردان بودند و از طلم شاهنشاهی اعلام انزجار می‌کردند.
وی با ذکر این مطلب که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور مستمر زنان در دفاع مقدس بودیم، ادامه داد: گواه آن تقدیم هفت هزار زن شهیده است.
پرویزپور با ذکر این مطلب که در شرایط کنونی حضور تاثیرگذار زنان را در مسائل مختلف می‌بینیم، ادامه داد: دستاورد انقلاب این است که انقلاب الگوی جدیدی را برای بانوان به ارمغان آورد که مهم‌ترین شاخصه آن ایجاد اعتماد به نفس زنان بود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به این‌که انقلاب شخصیت زن را در جامعه و خانواده تبیین کرد، افزود: بعد از چهار دهه از انقلاب ما هزاران شاعر و نویسنده زن داریم این در حالی‌است که شاهد حضور بانوان ورزشکار به‌عنوان نماد زن اسلامی در ورزش‌های مختلف هستیم.
وی با اشاره به این‌که انقلاب به حقوق زنان توجه خاص داشته است، اضافه کرد: در توجه به حقوق زنان در انقلاب ۱۶۱ قانون به نفع زنان صادر شده است این در حالی‌است که امروز زنانی در قامت معاون وزیر داریم.
پرویزپوز با ذکر این مطلب که زن در اسناد بالادستی مورد توجه بوده است، اضافه کرد: امروز نقش زنان حساس‌تر است چراکه با جنگ روانی دشمنان مواجه هستیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان زنان را خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست و با ذکر این مطلب که زنان رکن اقتصاد هستند بر حمایت از کالای ایرانی توسط بانوان تاکید کرد و گفت: بانوان در شرایط کنونی از تنوع‌طلبی دوری جسته و کالای خارجی را تحریم کنند.

انتهای پیام

captcha