شرکت ۲۷ هزار نفر در مسابقات قرآنی محلات کرج
کد خبر: 3787431
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

شرکت ۲۷ هزار نفر در مسابقات قرآنی محلات کرج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: امسال در سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات کرج در مجموع ۲۷ هزار نفر شرکت کردند.

شرکت 27 هزار نفر در سومین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج

سیدعلی‌اکبر میروکیلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: امسال در سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات کرج در مجموع 27 هزار نفر شرکت کردند.
وی افزود: فرآیند برگزاری این مسابقات چهارماه طول کشید و به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در 40 مسجد شاهد برگزاری این مسابقات بودیم.
این مسئول بیان کرد: سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات در رده‌های سنی زیر 6 تا بالای 40 سال برگزار شد که در در مجموع 600 نفر برگزیده شدند.
میروکیلی گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات با استقبال زیاد شهروندان در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.
وی اضافه کرد: این مسابقات در سه رشته حفظ، ترتیل و قرائت برگزار شد و در کنار آن شاهد رقابت برخی در رشته قرائت تقلیدی هم بودیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در پایان با اشاره به اینکه در مسابقات قرآنی محلات کرج استعدادهای زیادی کشف شده که هر یک از آن‌ها ظرفیت تبدیل شدن به یکی از مربیان و اساتید قرآنی کشور را دارند، گفت: ظرفیت برگزاری مسابقات قرآنی محلات به صورت فصلی در کرج وجود دارد.
انتهای پیام

captcha