کشور با استفاده از قاطعیت اسلام در دنیا تأثیرگذار است
کد خبر: 3787441
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

کشور با استفاده از قاطعیت اسلام در دنیا تأثیرگذار است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کشور ما با قاطعیت و توانمندی اسلام توانسته در تمام دنیا تأثیرگذار باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 15 بهمن در دیدار با فرماندهان و نیروهای مسلح به‌‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه آگاهی و بصیرت نیروهای مسلح موجب درخشش آن‌ها در دنیا شده است، گفت: نیروهای مسلح امروز پشتوانه نظام و انقلاب هستند.
وی افزود: نیروی انتظامی امروز در دنیا سخنان بسیاری برای گفتن دارد و این اقتدار از گذشته تا امروز بی‌سابقه بوده است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید قدرت داشته باشد و قدرتمند بودن کشور یکی از اولویت‌های نیروهای نظامی است.
امام جمعه کرمانشاه به قاطعیت امام خمینی(ره) در دنیا اشاره کرد و گفت: کشور ما با قاطعیت و توانمندی اسلام توانسته است امروز در دنیا تأثیرگذار باشد و هیچ‌کاری در منطقه بدون اجازه ایران صورت نمی‌گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دهه فجر دهه نور، اسلام و قرآن است و منشأ دستاوردهای انقلاب اسلامی، اسلام و اقتدا به پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.
وی گفت: قدرت ایران اسلامی موجب ماندگاری بشار اسد شد و رهبر انقلاب در برابر دنیا ایستادند و فرمودند سوریه باید بماند.
آیت‌الله علما افزود: اسلام موجب شده تا انقلاب اسلامی چهل سال در سایه ولایت روز به روز موفق‌تر باشد.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: نیروهای نظامی پشتوانه نظام و انقلاب هستند و حضور آن‌ها موجب رعب و وحشت دشمن است و آن چیزی که ما را به موفقیت می‌رساند در خدمت اسلام بودن است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: با مقایسه قبل و بعد از انقلاب باید دید کشور کجا بوده و امروز به کجا رسیده است، امروز ایران یک کشور مقتدر و دارای نیروهای نظامی مکتبی و مردم مؤمن است.
انتهای پیام

captcha