حضور جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی
کد خبر: 3787445
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

حضور جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ جهاددانشگاهی استان اردبیل در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در مصلی اردبیل برپا شده است، حضور دارد.

حضور جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامیسیدهصغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با اعلام خبر حضور جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، افزود: در غرفه واحد اردبیل، آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این نهاد انقلابی و فعالیت‌های آن از سال تأسیس در سال ۱۳۸۰ تاکنون به معرض دید عموم گذاشته است.
جوادی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از رویش‌های اصلی خود انقلاب است، خاطرنشان کرد: برای معرفی برکات انقلاب اسلامی در کشور باید در ایام الله دهه فجر تمام فعالیت‌های انجام گرفته در کشور به مردم ارائه و اطلاع رسانی شود تا آن‌ها به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در جریان آن قرار گیرند.
وی اظهار کرد: در غرفه جهاددانشگاهی اردبیل، مراکز درمان ناباروری قفقاز، رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی، انتشارات، افکارسنجی، علمی کاربردی و آموزش تخصصی کوتاه مدت، دفتر نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا معرفی و عملکرد آن ارائه شده است.
جوادی از ارائه خدمات مشاوره‌ای از جمله مشاوره مامایی، ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف، چاپ و نشر کتاب، راهنمایی برای تحصیل درمرکز علمی کاربردی و شرکت در دوره‌های تخصصی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: این نمایشگاه با ۷۵ غرفه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلی اردبیل دایر شده و از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه در دو شیفت صبح و عصر برای بازدید عموم آزاد است.
انتهای پیام

captcha