نمایشگاه «دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی» در یاسوج برپا شد
کد خبر: 3787447
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

نمایشگاه «دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی» در یاسوج برپا شد

گروه فرهنگی ــ نمایشگاه «دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی» با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت.

نمایشگاه «دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی» در یاسوج برپا شدبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 بهمن‌ماه در آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج در قالب 120 غرفه، اظهار کرد: حاصل ایستادگی 40 ساله ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌ها آبادانی و توسعه ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: مردم این استان پس از انقلاب در عرصه جنگ تحمیلی نیز حضور داشتند و هم در عرصه سازندگی نقش آفرینی کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم ایران اسلامی شایسته زندگی و کرامت بیشتر و بهتری هستند، دهه فجر فرصت ارزشمندی است تا مسیر را برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم بازنگری کنیم.
احمدی تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، گوشه ای از تلاش‌های انجام شده و قطره‌ای از دریای تلاش ملت بزرگی است که چهل سال برای عزت و آزادی سوختند و ساختند.

نمایشگاه «دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی» در یاسوج گشایش یافتوی با بیان اینکه ما در نیمه راه قرار داریم، اضافه کرد: آینده و فردای بهتر ایران در گرو تلاش و همت بیشتر فرزندان این مرز و بوم است.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه از 15 بهمن‌ماه به مدت 4 روز از 9 صبح تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 15 تا 18 دایر است.
انتهای پیام

captcha