مردم گراش در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)
کد خبر: 3787477
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

مردم گراش در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و روضه‌خوانی در حسینیه چهارده معصوم(ع) و مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرستان گراش استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری و روضه‌خوانی به مناسبت ایام فاطمیه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین برادران در روزهای 17، 18 و 19 بهمن‌ماه از ساعت 20:30 و حجت‌الاسلام والمسلمین بخشایش‌‌‌‌‌پور در روز 20 بهمن‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرستان برگزار می‌شود.

این مراسم با مدیحه‌سرایی احسان حسین‌شیری، حسینعلی غیاثی، عباس قاسمی و ابوالفضل رزمان و با سینه‌زنی گراشی با مداحی جعفر سعیدی و علی‌اکبر غلامی همراه است.

همچنین برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین برادران و مدیحه‌سرایی احسان حسین‌شیری، جمعه، 19 بهمن‌ماه ساعت 6:30 از دیگر برنامه‌های این مسجد است.

سوگواره حضرت زهرا(س) در حسینیه چهارده معصوم(ع)

همچنین به همین مناسبت سوگواره حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجواد معصومی، استاد حوزه علمیه قم و با مدیحه‌سرایی احسان حسین‌شیری از 16 تا 20 بهمن‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه چهارده معصوم(ع) شهرستان گراش برگزار می‌شود.

احسان حسین‌شیری

انتهای پیام

 

captcha